کاستاکورتا: پیشنهاد تاتنهام را رد کردم چون طرفدار آرسنال بودم!

کاستاکورتا: پیشنهاد تاتنهام را رد کردم چون طرفدار آرسنال بودم!

وبسایت رسمی برنامه نود - الساندرو کاستاکورتا بازیکن اسبق میلان و تیم ملی ایتالیا فاش ساخت که به علت علاقه مفرط به آرسنال، حدود 20 سال پیش، پیشنهاد باشگاه تاتنهام را رد کرده است.

به گزارش وبسایت نود، الساندرو کاستاکورتا که بین سال های 1986 تا 2007 در میلان حضور داشت و 458 بازی برای این تیم انجام داد، در سال 1996 یک پیشنهاد جالب را از جری فرانسیس مربی تاتنهام دریافت کرد ولی به علت این که هوادار آرسنال بود، این پیشنهاد را رد کرد. وی در آستانه بازی خیریه پیشکسوت های دو باشگاه آرسنال و میلان در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه آرسنال، این حقیقت را فاش ساخت. کاستاکورتا از دوران کودکی هوادار آرسنال و به ویژه ستاره های دهه هشتاد این باشگاه از جمله لیام بریدی بود. وی در سال 1995 در یک بازی رسمی مقابل آرسنال در ورزشگاه هایبری به میدان رفت که با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

گفتنی است که در بازی خیریه پیشکسوت های دو باشگاه آرسنال و میلان، چهره هایی افسانه ای از تاریخ این دو باشگاه از جمله دیوید سیمن، مارک اوفرمارس، روبرت پیرس، امانوئل پتی، کافو، دیدا، پائولو مالدینی، پائولو دی کانیو، ادگار داویدز و مارسل دسایی حضور خواهند داشت و مربیگری آنها بر عهده آرسن ونگر و فابیو کاپلو است.

4464