دروازه‌بان لیورپول در آستانه بازگشت به میادین

دروازه‌بان لیورپول در آستانه بازگشت به میادین

وبسایت رسمی برنامه نود - لوریس کاریوس دروازه‌بان تیم فوتبال لیورپول در شرایط خوبی برای بازگشت از مصدومیتش قرار دارد و می‌تواند از هفته آینده به تمرینات این تیم بازگردد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از اسکای، این بازیکن که از ماینتس به لیورپول پیوسته است، در جریان دیدار دوستانه تیمش برابر چلسی در ماه جولای مصدوم شده بود. درحالی‌که گفته می‌شد وی 10 هفته از میادین دور خواهد بود، حالا گفته می‌شود وی به‌زودی به تمرینات تیمش بازخواهد گشت. وی دراین‌باره گفت:

روز چهارشنبه من عمل جراحی داشتم که سیم‌های حافظ دستم از آن خارج شود. حالا شکستگی من التیام پیداکرده و امیدوارم به‌زودی به تمرینات تیم بازگردم. باید ببینم شرایط چگونه پیش می‌رود اما حالا می‌توانم از دستم استفاده کنم. ما از برنامه‌ریزی تعیین‌شده جلوتر هستیم چراکه پنج هفته از مصدومیتم می‌گذرد. به همین دلیل عجله‌ای برای بازگشت ندارم. می‌خواهم پس از بهبود کامل به ترکیب تیم بازگردم.

در طول این مدت کاریوس با مربی دروازه‌بانان تیم تمرین داشته است و می‌گوید زمان زیادی برای بازگشت نیاز نخواهد داشت. وی ادامه داد:

فکر نمی‌کنم زمان طولانی برای بازگشت به شرایط ایده آل نیاز داشته باشم. شرایط فیزیکی خوبی دارم. تنها باید مطمئن شوم که شرایط دستم بهبود پیدا کند.

گفتنی است این دروازه بان آلمانی در ابتدای فصل دروازه‌بان فیکس لیورپول بوده اما مصدومیت باعث شد مینیوله جایگزین وی شود.

1405