مدیر اینتر: فقط در پست های اصلی بازیکن جذب کردیم؛ هدف ما ساختن تیمی قدرتمند است

مدیر اینتر: فقط در پست های اصلی بازیکن جذب کردیم؛ هدف ما ساختن تیمی قدرتمند است

وبسایت رسمی برنامه نود - اریک توهیر معتقد است خریدهای اینتر در فصل نقل و انتقالات تابستانی در راستای تقویت پست های کلیدی این تیم و ساختن تیمی قدرتمند انجام گرفته است.

به گزارش وب سایت نود، اینتر در نقل و انتقالات تابستانی بودجه هنگفتی را برای خرید آنتونیو کاندره وا، ژائو ماریو و گابریل باربوسا خرج کرد؛ و علاوه بر این سه بازیکن، کریستین آنسالدی را از جنوا به خدمت گرفت، و اور بانگا را هم با قراردادی رایگان از سویا اسپانیا جذب کرد. توهیر ضمن ابراز امیدواری بسیار زیاد به بازیکنان خریداری شد، در گفتگو با FCInterNews اظهار داشت:

همانگونه که انتظار می رفت بازیکنان زیادی را به خدمت نگرفتیم. بازیکنان خوبی هم از فصل قبل در تیم ما بودند، و اضافه شدن این پنج بازیکن فوق العاده می تواند برای ما بسیار عالی باشد. انتظار داریم کریستین آنسالدی یکی از مهم ترین و بهترین مدافعان ما باشد، و بسیار امیدواریم که چهار بازیکن دیگر هم بتواند ستون های اصلی تیم ما باشند. به نظر من بازار نقل و انتقالات فوتبال در ایتالیا بسیار جذاب تر از لیگ های اسپانیا و آلمان بود. ناپولی، اینتر و یوونتوس در زمان نقل و انتقالات بسیار پرتلاش بودند و بازیکنان خوبی را خریداری کردند.

تیم فوتبال اینتر از دو بازی نخست این فصل تنها به یک امتیاز دست یافته است؛ اینتر در هفته نخست با دو گل در خانه کیه وو مغلوب شد و در هفته دوم برابر میهمان خود پالرمو به تساوی یک بر یک رسید. اینتر در هفته سوم سری آ ایتالیا در خانه پسکارا به مصاف این تیم خواهد رفت.

2081