فاستینو آسپریا: این مشکل زیدان است که خامس رودریگز را در ترکیب اصلی نمی گذارد

فاستینو آسپریا: این مشکل زیدان است که خامس رودریگز را در ترکیب اصلی نمی گذارد

وبسایت رسمی برنامه نود - به دنبال پیروزی شب گذشته کلمبیا برابر ونزوئلا در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی روسیه، اسطوره تیم ملی کلمبیا بار دیگر به تحسین از خامس رودریگز ملی پوش کلمبیایی و انتقاد از سرمربی باشگاه رئال مادرید پرداخت.

به گزارش وب سایت نود، تیم ملی کلمبیا پنج شنبه شب موفق شد با گل های خامس رودریگز و مکنلی تورس با نتیجه 2 بر صفر ونزوئلا را شکست دهد. خامس رودریگز که در این بازی یک ضربه پنالتی را هم از دست داد، با گلزنی خود باعث شد تا بار دیگر فریاد اعتراض فاستینو آسپریا مهاجم سابق تیم ملی کلمبیا بلند شده و زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید را آماج انتقادات شدید خود قرار دهد. آسپریا که طی چند هفته اخیر بارها به دلیل عدم توجه زیدان نسبت به خامس رودریگز به انتقاد از مربی فرانسوی پرداخته، این بار در گفتگو با خبرگزاری اوندا سیرو خطاب به زیدان گفت

گل خامس را دیدی آقای زیدان! این گل تقدیم به شما. اگر خامس نمی تواند کیفیت های واقعی خود را به نمایش بگذارد، به این دلیل است که مربی تیم روی او حساب نمی کند و او را نادیده می گیرد.

چند هفته پیش که زیدان اعلام کرده بود خامس رودریگز در رئال خواهد ماند و برای حضور در ترکیب اصلی تلاش خواهد کرد، آسپریا خطاب به او گفته بود این مشکل زیدان است که خامس را به عنوان گزینه اول خود انتخاب نمی کند.

2081