نامزدهای بهترین بازیکن ماه لیگ جزیره مشخص شدند

نامزدهای بهترین بازیکن ماه لیگ جزیره مشخص شدند

وبسایت رسمی برنامه نود - نامزدهای بهترین بازیکن ماه آگوست لیگ برتر مشخص شدند.

به گزارش وبسایت نود، همچون بخش نامزدهای بهترین مربی ماه، چهار گزینه بخش بهترین بازیکن ماه آگوست لیگ برتر نیز از 4 تیم منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی و هال سیتی هستند.

4 بازیکن نامزد بهترین بازیکن ماه آگوست لیگ برتر این افراد هستند:

1- آنتونیو والنسیا

والنسیا که پیش تر او را به عنوان وینگر می شناختیم، در فصل جدید لیگ برتر، به عنوان یک دفاع راست، بسیار خوب عمل کرده است. او در سه بازی تیمش در این فصل لیگ جزیره به میدان رفته است و یونایتد فقط یک گل دریافت کرده است. در فاز تهاجمی عملکرد او بهتر هم است. هیچ بازیکنی در این فصل از لیگ جزیره، بیشتر از والنسیا سانتر موفق نداشته است و هیچ مدافعی بیشتر از این بازیکن اکوادوری در یک سوم دفاعی حریف، صاحب توپ نشده است.

2- رحیم استرلینگ

استرلینگ که نمایش ضعیفی در یورو داشت، با حضور پپ احیا شده است. او در این فصل دو گل زده و یک پاس گل ارسال کرده است و در بازی اول تیمش مقابل ساندرلند یک پنالتی برای سیتزین ها گرفت.

3- ادن هازارد

ستاره بلژیکی که فصلی کابوس وار را پشت سر گذاشت، در این فصل دوباره به روزهای خوبش بازگشته است. او در این فصل دو گل زده است و از نظر پاس موفق در یک سوم تهاجمی تیم، او بهتر از هر بازیکن دیگری در لیگ برتر کار کرده است.

4- کرتیس دیویس

دیویس کاپیتان هال که نقشی محوری در صعود این تیم به لیگ برتر داشت، در این فصل نیز به عمکلرد خوبش ادامه داده است. هال سیتی در این فصل تاکنون به دو برد دست یافته است. دیویس با ثبت 21 قطع ارتباط بازی حریف، بهترین عملکرد را در بین تمام بازیکنان لیگ برتری داشته است.

2021