نامزدهای بهترین مربی ماه لیگ جزیره مشخص شدند

نامزدهای بهترین مربی ماه لیگ جزیره مشخص شدند

وبسایت رسمی برنامه نود - نامزدهای بهترین مربی ماه آگوست لیگ جزیره مشخص شدند.

به گزارش وبسایت نود، نامزدهای بهترین مربی ماه آگوست لیگ برتر انگلیس مشخص شدند، در ماه آگوست هر تیم در لیگ جزیره، سه بازی انجام داد و اکنون فقط سه تیم صد درصد امتیازات را کسب کرده اند. جالب اینجاست هر 4 مربی نامزد شده در این لیست، 3 بازی ابتدایی خود را در لیگ برتر انگلیس در تیم های جدید خود تجربه می کنند. لیست نامزدهای بهترین مربی ماه آگوست لیگ جزیره به شرح زیر است:

1- آنتونیو کونته

کونته در شروعش در چلسی عملکرد خوبی داشته و از هر سه بازی خود حداکثر امتیاز را کسب کرده است. چلسی در سه هفته ابتدایی مقابل وستهم، واتفورد و برنلی پیروز شده است. پیروزی مقابل واتفورد و وستهم در لحظات پایانی بازی به ثبت رسید.

2- پپ گواردیولا

پپ در لیگ جزیره شروع خوبی را رقم زده، تیم منچسترسیتی اکنون با کسب 9 امتیاز و تفاضل گل بهتر، صدرنشین لیگ برتر است. سیتیزن ها در هفته اول لیگ ساندرلند را شکست دادند، سپس مقابل استوک سیتی پیروز شدند و در خانه نیز وستهم را مغلوب ساختند.

3- مایک فیلان

دستیار سابق فرگوسن، که هنوز به عنوان سرمربی موقت در هال سیتی کار می کند. در هفته اول لیگ لسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی را مغلوب ساخت. آنها اکنون با 6 امتیاز جایگاه خوبی در جدول دارند. تیم فیلان در هفته سوم در لحظات پایانی مقابل منچستریونایتد شکست خورد.

4- ژوزه مورینیو

آقای خاص در لیگ برتر شرایط خوبی را با منچستریونایتد تجربه می کند. تیم او نیز نه امتیازی است و فقط به دلیل تفاضل گل کمتر در صدر قرار ندارد. آنها در سه هفته ابتدایی بورنموث، ساوتهمپتون و هال سیتی را شکست داده اند.

2021