انتخابی جام جهانی/ روز بارسایی ها در امریکای جنوبی

انتخابی جام جهانی/ روز بارسایی ها در امریکای جنوبی

آرژانتین موفق شد اوروگوئه را در دیداری که مسی قهرمان آن بود شکست دهد و برزیل هم اکوادور را از پیش رو برداشت.  

به گزارش کاپ، بازی های انتخابی جام جهانی روسیه روز گذشته در قاره امریکای جنوبی برگزار شد و در مهم ترین بازی آرژانتین و اوروگوئه به مصاف هم رفتند. در این بازی که با نتیجه یک بر صفر به سود آلبی سلسته به پایان رسید، مسی تک گل آن را در دقیقه 43 زد تا به اوروگوئه اجازه صدرنشینی در گروه را ندهد. این در حالی است که مسی از فوتبال ملی خداحافظی کرده بود و این اولین بازی او بعد از بازگشت از بازنشستگی البته کوتاه مدتش بود. آرژانتین در این بازی در دقیقه 45 10 نفره شد و دیبالا که کارت زرد دومش را گرفته بود را از دست داد. در ادامه اما 3 امتیاز به این تیم رسید تا با 14 امتیاز از 7 بازی در صدر جدول رده بندی بایستد. اوروگوئه هم در امتیاز 13 و رده دوم باقی ماند.

در دیگر بازی حساس اما برزیل موفق شد در خانه اکوادور این تیم را 3 بر صفر شکست دهد. نیمار در دقیقه 72 از روی نقطه پنالتی، والتر آیوووی در دقیقه 87 (گل به خودی) و گابریل خسوس در دقیقه 90 گل های برزیل را زدند. همچنین خوان کارلوس پاردس از تیم میزان در دقیقه 76 با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا کار برای اکوادور سخت تر هم بشود. برزیل هم با این برد 12 امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفتو اکوادور با 13 امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

در دیگر بازی ها بولیوی 2 بر صفر پرو را شکست داد، کلمبیا با همین نتیجه از سد ونزوئلا گذشت و شیلی در خانه پاراگوئه با نتیجه 2 بر یک مغلوب این تیم شد.