پیروزی بر بلژیک پاداش اعتماد یولن لوپتگی به جوانان

پیروزی بر بلژیک پاداش اعتماد یولن لوپتگی به جوانان

وبسایت رسمی برنامه نود - یولن لوپتگی سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا که در بازی دیشب برابر بلژیک برای نخستین بار هدایت لاروخا را بر عهده داشت، با اعتماد به بازیکنان جوان، علاوه بر اینکه روند معرفی نسل جدید بازیکنان به تیم ملی آغاز کرد، با پیروزی در بازی دیشب پاداش خوبی از اعتماد به جوانان اسپانیایی گرفت.

به گزارش وب سایت نود، تیم ملی اسپانیا در این دیدار موفق شد با دو گل داوید سیلوا به راحتی بلژیک را شکست داده و با روحیه ای خوب به استقبال رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه برود.

یولن لوپتگی برای دو دیدار تیم ملی اسپانیا بازیکنان باسابقه ای مانند ایکر کاسیاس و سسک فابرگاس را به تیم ملی دعوت نکرد، اما در عوض جوانانی مثل کوکه با درخشش در بازی دیشب توانستند چشمها را خیره کنند. لوپتگی پس از این بازی به خبرنگاران گفت

تمام تلاش خود را انجام دادیم تا در قالب یک تیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم چه در بازی با توپ و چه بازی بدون توپ؛ در زمان هایی از بازی امروز بسیار خوب بودیم. به خاطر ارائه این بازی خوب از بازیکنانم بسیار سپاسگزارم. رفته رفته مسئولیت های بیشتری را به بازیکنان جوان محول خواهیم کرد. فوتبال هم مانند زندگی است؛ باید کم کم به جوانان میدان داد تا قابلیت های خود را نشان دهند. امشب بازی بسیار دلچسبی ارائه کردیم؛ اما بدون شک بازی برابر لیختن اشتاین از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

لوپتگی دلیل تعویض آلوارو موراتا را پیشگیری از تشدید آسیب دیدگی مهاجم رئال مادرید عنوان کرد و گفت

در نیمه اول موراتا از ناحیه ران پا احساس ناراحتی می کرد و برای جلوگیری از تشدید این درد او را از بازی بیرون کشیدم.

در ادامه داوید سیلوا که هر دو گل اسپانیا را در بازی دیشب به ثمر رساند، گفت

تیم ملی هشت سال با هدایت ویسنته دل بوسکه در میادین حضور داشت و اکنون باید به یولن لوپتگی فرصت بدهیم تا ایده ها و برنامه های خود را بتواند در تیم پیاده کند. در حال حاضر، به دنبال انسجام و هماهنگی بیشتر با یکدیگر و البته بهبود سطح کیفی بازی مان هستیم. تیم ما به یک شروع خود در رقابت های انتخابی جام جهانی روسیه 2018 نیاز دارد.

تیم ملی اسپانیا در نخستین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی روسیه 2018 روز دوشنبه به مصاف لیختن اشتاین خواهد رفت.

2018