آخرین خریدهای آرسنال به هواداران معرفی شدند

آخرین خریدهای آرسنال به هواداران معرفی شدند

وبسایت رسمی برنامه نود - شکودران مصطفی پس از پیوستن به آرسنال با پیراهن شماره 20 این تیم لندنی عکس گرفت و به این ترتیب شماره پیراهن خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس را مشخص کرد. این در حالیست که دیگر بازیکن تازه وارد قرمزپوشان لندنی، یعنی لوکاس پرز، با پیراهن شماره 9 این تیم به میدان خواهد رفت.

به گزارش وب سایت نود، شکودران مصطفی مدافع ملی پوش آلمانی که فوتبال خود را از لیگ انگلیس و تیم اورتون آغاز کرده بود، روز گذشته با امضاء قراردادی به تیم فوتبال آرسنال پیوست تا بار دیگر در لیگ جزیره به میدان برود. رسانه های انگلیسی گزارش دادند که رقم قرارداد این بازیکن 24 ساله 35 پوند بوده است.

اما آرسنال در روز آخر نقل و انتقالات فوتبال اروپا یک بازیکن دیگر را هم از لالیگا به خدمت گرفت. لوکاس پرز دیگر خرید توپچی های لندن با قراردادی به ارزش 17 میلیون پوند از دیپورتیو لاکرونیا راهی لندن شد و با پیراهن شماره 9 این تیم به هواداران و رسانه ها معرفی شد. لوکاس پرز در این فصل پیراهنی را بر تن خواهد کرد که طی این چند سال بازیکنانی نظیر لوکاس پودولسکی، پارک چو یونگ، ادواردو، خولیو باپتیستا و خوزه آنتونیو ریه یس به تن کرده بودند.

2081