آرژانتین 1-0 اروگوئه؛ بازگشت باشکوه مسی در شب اخراج دیبالا

آرژانتین 1-0 اروگوئه؛ بازگشت باشکوه مسی در شب اخراج دیبالا

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ملی آرژانتین موفق شد در دیدار مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منقطه آمریکای جنوبی با نتیجه 1-0 از سد اروگوئه صدرنشین عبور کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، دو تیم در حالی مقابل هم قرار گرفتند که ادگاردو بائوزا سرمربی جدید آلبی سلسته اولین بازی رسمی خود روی نیمکت این تیم را تجربه می کرد و لیونل مسی هم بعد از خداحافظی موقت از بازی های ملی، بار دیگر پیراهن آرژانتین را به تن می کرد. آرژانتین با کسب 11 امتیاز از 6 مسابقه قبلی خود در رده پنجم جدول قرار داشت و اروگوئه با کسب 13 امتیاز از همان تعداد بازی، صدرنشین بود.

دقیقه '43 (1-0)(لیونل مسی): فوق ستاره آرژانتینی ها پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از چرخشی خوب به توپ ضربه زد که با برخورد به پای مدافع حریف تغییر مسیر داد و درون دروازه موسلرا قرار گرفت.

نیمه اول این دیدار با برتر آرژانتین به پایان رسید اما در آغاز نیمه دوم، پائولو دیبالا، ستاره جوان تیم یوونتوس با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا کار شاگردان بائوزا سخت تر شود. در نهایت آرژانتین موفق به کسب یک پیروز ارزشمند خانگی شد تا شمار امتیازات خود را با رساندن به عدد 14، صدرنشین این منطقه شود.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771