اکوادور 0-3 برزیل؛ پیروزی حیاتی سلسائو با درخشش گابریل ژسوس

اکوادور 0-3 برزیل؛ پیروزی حیاتی سلسائو با درخشش گابریل ژسوس

وبسایت رسمی برنامه نود - برزیل با مربی جدیدش موفق شد در خانه اکوادور ده نفره به یک پیروزی حیاتی دست یابد تا شرایطش در انتخابی جام جهانی 2018 در آمریکای جنوبی بهتر شود.

به گزارش وبسایت نود، تیم های اکوادور و برزیل از ساعت 01:30 بامداد جمعه در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 5: نیمار در همان ابتدای کار با یک پاس فوق العاده گابریل ژسوس را در موقعیت مناسبی قرار داد اما این بازیکن در آخرین لحظه تعادلش بهم خورد و ضربه اش به بیرون رفت.

دقیقه 24: بازیکنان برزیل در یک ضد حمله سریع صاحب موقعیت مناسبی شدند اما مدافع اکوادور با یک تکل عالی جلوی پاس ویلیان که نیمار و ژسوس را در کنار خود داشت قطع کرد تا مانع از تک به تک شدن این بازیکنان با دروازه خودی شود.

دقیقه 65: بازیکنان برزیل روی یک ضد حمله صاحب موقعیت خوبی شدند اما ضربه رناتو با اختلاف زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 66: برزیل به فشار حملات خودش ادامه داد و سانتر بازیکن این تیم توسط مدافع اکوادور برگشت داده شد و در موقعیت مناسبی به مارسلو رسید اما ضربه این بازیکن با اختلافی اندک به بیرون رفت.

دقیقه 72: گابریل ژسوس توسط دروازه بان اکوادور در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور ضربه پنالتی به سود برزیل اعلام کند. نیمار این ضربه را به گل تبدیل کرد تا برزیل به یک گل با ارزش در خانه اکوادرو دست یابد.

دقیقه 76: اوضاع اکوادور با خطای پاردس روی رناتو که دومین کارت زرد خود را دریافت کرد بدتر شد تا تیم میزبان بازی را با ده نفر دنبال کند.

دقیقه 87: گابریل ژسوس با یک گل تماشایی بازی خوب خودش را تکمیل کرد. ستاره جدید منچستر سیتی با پشت پا موفق شد سانتر مارسلو را وارد دروازه اکوادور کند.

دقیقه 92: این پایان کار نبود و ژسوس 19 ساله با یک گل تماشایی دیگر موفق شد عملکرد درخشانش در نخستین بازی ملی خود را تکمیل کند. اکوادور با این نتیجه 13 امتیازی شد و در رده دوم جدول بازی های مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی قرار گرفت. برزیل هم با این پیروزی در نخستین بازی که تیته روی نیمکت مربیگری این تیم نشست توانست 12 امتیازی شود و در رده چهارم جای گرفت.