سرخیو بوسکتس: فلسفه بازی ما مثل گذشته خواهد بود

سرخیو بوسکتس: فلسفه بازی ما مثل گذشته خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ملی اسپانیا در اولین دیدار خود در مرحله انتخابی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، روز دوشنبه به مصاف لیختن اشتاین خواهد رفت.

به گزارش وب سایت نود، تیم ملی اسپانیا که پس از ناکامی در جام جهانی 2014 و رقابت های یورو 2016 دست به تغییراتی در کادر فنی خود زد، امشب در دیداری دوستانه و به منظور آمادگی بهتر به مصاف تیم ملی بلژیک خواهد رفت. سرخیو بوسکتس در خصوص تیم ملی اسپانیا و سرمربی جدید آن می گوید فلسفه بازی تیم ملی اسپانیا مثل قبل خواهد بود.

یولن لوپتگی که جانشین ویسنته دل بوسکه در تیم ملی اسپانیا شد، بر این نکته تأکید کرد که تیم ملی اسپانیا به هیچ انقلابی نیاز ندارد بلکه آنها باید تکامل یافته و به پیشرفت های بیشتری برسند. سرخیو بوسکتس هافبک تیم بارسلونای اسپانیا هم با نظر سرمربی تیم موافق است و در گفتگو با مارکا اظهار داشت:

فلسفه بازی تیم ملی مثل قبل خواهد بود. ما می خواهیم مبتکر شیوه های نوینی باشیم که اسپانیا به فوتبال جهان عرضه کرد. من هم همان نقشی را که قبلاً در تیم ملی و بارسلونا بازی می کردم، در دوران جدید تیم ملی هم بازی خواهم کرد.

تیم ملی اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2016 با شکست برابر ایتالیا از گردونه رقابتها حذف شد، و پس از آن ویسنته دل بوسکه از سمت مربیگری تیم ملی اسپانیا استعفاء داد. پس از دل بوسکه، یولن لوپتگی به عنوان جانشین دل بوسکه در تیم ملی اسپانیا مشغول به کار شد.

2081