بد عهدی زنیت و انتقال نا فرجام ویتسل به یوونتوس

بد عهدی زنیت و انتقال نا فرجام ویتسل به یوونتوس

وبسایت رسمی برنامه نود - مسئولان باشگاه یوونتوس بابت بد عهدی زنیت سن پترزبورگ در انتقال اکسل ویتسل هافبک بلژیکی به تورین خشمگین شدند.

به گزارش وبسایت نود، در شرایطی که اکسل ویتسل هافبک ملی پوش بلژیکی تیم زنیت در آخرین روز نقل و انتقالات فوتبال اروپا به تورین سفر کرده بود تا قرارداد نهایی خود را با یوونتوس به امضاء برساند، به علت بد عهدی مسئولان این باشگاه روسی و عدم تأیید مدارک از سوی آنها، از پیوستن به بیانکونری بازماند.

دو باشگاه یوونتوس و زنیت بر سر مبلغ 18 میلیون یورو به اضافه پاداش 3 میلیون یورویی بابت این انتقال به توافق رسیده بودند اما انتظار 13 ساعته ویتسل در تورین بی ثمر ماند تا وی مجبور به بازگشت به زنیت و اتمام قرارداد یک ساله اش باشد. حتی یوونتوس قادر است در ماه ژانویه و تنها با مبلغ 5 میلیون یورو، ویتسل را خریداری کرده و یا این که تا ژوئن 2017 منتظر بماند و وی را به صورت آزاد به خدمت بگیرد.

آن طور که sky sport italia گزارش داده، میرچه آ لوچسکیو سرمربی رومانیایی زنیت به علت عدم وجود یک جانشین مناسب برای اکسل ویتسل، اجازه خروج وی از این تیم روسی را صادر نکرده است. ناکامی زنیت در به خدمت گرفتن آندریاس ساماریس موجب شد که اکسل ویتسل در این تیم باقی بماند و در نتیجه، یوونتوس نیز اجازه خروج هرنانس هافبک برزیلی خود به جنوا را صادر نکرد.

4464