کلینزمن مذاکره با اتحادیه فوتبال انگلیس را تکذیب کرد

کلینزمن مذاکره با اتحادیه فوتبال انگلیس را تکذیب کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از جدایی روی هاجسون از تیم ملی فوتبال انگلیس، زمزمه هایی مبنی بر حضور یورگن کلینزمن مربی کنونی تیم ملی آمریکا روی نیمکت سه شیرها شنیده می شد اما این مربی آلمانی به تازگی عنوان کرده که هیچ تماسی با اتحادیه فوتبال انگلیس به منظور هدایت تیم ملی این کشور نداشته است.

به گزارش وبسایت نود، یورگن کلینزمن مربی آلمانی تیم ملی آمریکا تأکید کرده که هیچ تماسی از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس برای سپردن سکان رهبری تیم ملی این کشور با وی برقرار نشده است. پس از پایان یورو 2016 و جدایی روی هاجسون از نیمکت تیم ملی انگلیس، نام چندین مربی به عنوان جایگزین وی در رسانه های معتبر شنیده می شد و حتی اولیور بیرهوف مدیر فنی تیم ملی آلمان نیز در همان مقطع زمانی گفته بود که کلینزمن در حال مذاکره با اتحادیه فوتبال انگلیس است اما مربی تیم ملی آمریکا در مصاحبه با ESPN وجود هر نوع مذاکره با انگلیسی ها را تکذیب کرد. در نهایت نیز سم الردایس جایگزین روی هاجسون در تیم ملی انگلیس شد.

مهاجم اسبق بایرن مونیخ در پاسخ به این پرسش که چرا در همان زمان، این شایعه را تکذیب نکرد، پاسخ جالبی داد:

اگر آن شایعه را تکذیب می کردم، مطمئناً شایعه دیگری منتشر می شد و آن گاه مجبور بودم که شایعه بعدی را تکذیب کنم!

یورگن کلینزمن که به همراه تیم ملی آمریکا به مرحله نیمه نهایی کوپا آمریکا 2016 صعود کرد، درباره حضور خود روی نیمکت «نوارها و ستاره ها- لقب تیم ملی آمریکا» می گوید:

پیغام من از هنگامی که حدود 5 سال قبل، هدایت تیم آمریکا را بر عهده گرفتم به همه آنهایی که مرا می خواهند این است که من از کار خود بسیار بسیار راضی بوده و بسیار مفتخر هستم. من به قرارداد خود که تا جام جهانی 2018 روسیه اعتبار دارد، احترام می گذارم ولی پس از آن، خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. پس از پایان کوپا آمریکا، شایعات زیادی پیرامون من وجود داشت اما می خواستم خودم را به مدت چند هفته از همه چیز دور نگه دارم.

کلینزی درباره ادامه حضور خود روی نیمکت تیم ملی آمریکا می گوید:

همه چیز بستگی به اتفاقاتی دارد که طی دو سال آینده رخ می دهند. من و سونیل (گولاتی) رئیس فدراسیون فوتبال آمریکا عجله ای برای تصمیم گیری نداریم.

تیم ملی فوتبال آمریکا در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی در منطقه کونکاکاف، طی روزهای آتی در دو مسابقه به مصاف تیم های ملی سن وینسنت و گرناداین و سپس ترینیداد و توباگو خواهد رفت.

4464