اطمینان لواندوفسکی از تمدید قرارداد با بایرن مونیخ

اطمینان لواندوفسکی از تمدید قرارداد با بایرن مونیخ

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره لهستانی بایرن مونیخ عجله ای برای تمدید قرارداد با این تیم ندارد اما اطمینان دارد دو طرف به زودی به توافق می رسند.

به گزارش وبسایت نود، روبرت لواندوفسکی که قراردادش با بایرن مونیخ در سال 2019 به پایان می رسد و در ماه های اخیر شایعه های زیادی مبنی بر تمایلش برای پیوستن به رئال مادرید منتشر شده عنوان کرده عجله ای برای تمدید قرارداد با قهرمان آلمان ندارد.

لواندوفسکی درباره آینده اش به نشریه بیلد گفته:

فشاری برای تمدید قرارداد وجود ندارد. من قبلا گفتم که بایرن هر زمانی که بخواهد می تواند برای تمدید قرارداد با من صحبت کند. مطمئنم که راه حلی پیدا می کنیم. صحبت های آنچلوتی معنای زیادی برای من دارد. اینکه چنین مربی بزرگی در نخستین روز کار خودش تاکید می کند باشگاه نباید مرا بفروشد باعث می شود احساس افتخار کنم.

ستاره لهستانی بایرن درباره شایعه هایی که مبنی بر پیوستن به رئال مادرید پیش از یورو 2016 منتشر شد هم گفته:

این شایعه هایی هیچ وقت مرا اذیت نکردند. لازم نیست هر روز درباره باشگاه هایی که به جذب من علاقه دارند بشنوم. بایرن به طور واضح اعلام کرد من فروشی نیستم پس حرفی برای گفتن باقی نمی ماند.

آقای گل فصل پیش بوندس لیگا همچنین درباره فصل جدید این رقابت ها گفته:

دوست دارم دوباره بیشتر از 20 گل در لیگ بزنم. این تعداد باید حداقل باشد. چیزی که اهمیت دارد این است که به طور مداوم گلزنی کنم. کار من به عنوان یک مهاجم تاپ این است که دائما گلزنی کنم.

اگر در پایان فصل بار دیگر به آکار 30 گل زده در بوندس لیگا برسم شانس خوبی برای تصاحب عنوان آقای گلی دارم. تیم و همچنین خودم می توانیم باز هم پیشرفت کنیم. من خواهم بهتر شوم و بیشتر گلزنی کنم. در اواخر فصل گذشته موقعیت های نسبتا زیادی را از دست دادم و خسته شدم. اما فصل جدید تازه شروع شده است. دو یا سه بازی دیگر طول می کشد تا به اوج برسیم.

2031