الهام بخشی آنچلوتی از اسطوره هالیوود

الهام بخشی آنچلوتی از اسطوره هالیوود

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی پرافتخار بایرن مونیخ فاش کرده از هالیوود برای انگیزه بخشیدن به شاگردانش الهام می گیرد.

به گزارش وبسایت نود، کارلو آنچلوتی که سه بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده فاش کرده از سخنرانی آل پاچینو در فلیم سینمایی «هر یکشنبه کذایی» برای انگیزه بخشیدن به بازیکنان میلان پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان سال 2003 مقابل یوونتوس که با برتری روسونری در ضربات پنالتی به پایان رسید استفاده کرده است.

آنچلوتی در مصاحبه با نشریه هفتگی Welt Am Sonntag گفته:

من یک ویدیو از صحنه سخنرانی درخشان آل پاچینو در فیلم یک یکشنبه کذایی که در آن به شاگردانش انگیزه می دهد آماده کردم. تنها تفاوت این بود که چهره بازیگران فیلم را با چهره بازیکنان میلان عوض کردم. لحظه بسیار احساسی برای من بود.

آنچلوتی که طرفدار سری فیلم های پدر خوانده است اعتقاد دارد شغل مربیگری فوتبال شباهت زیادی با کارگردانی فیلم دارد. مربی 57 ساله ایتالیایی در این مورد گفته:

من قطعا شغلم خودم را با یک کارگردان فیلم مقایسه می کنم. مثل آن ها، من هم باید با افراد زیادی از نزدیک کار کنم و یک تیم بسازم. گاهی اوقات همه چیز مثل فیلم ها است، مثل اینکه من ایده هایم را به بازیگران توضیح می دهم.

سرمربی پیشین میلان و رئال مادرید همچنین اذعان کرده دوست دارد بازیگر محبوبش رابرت دنیرو نقش او را در یک فیلم سینمایی بازی کند.

2031