والنسیا: مورینیو می خواهد نگرش منچستر یونایتد مثل قهرمانان باشد

والنسیا: مورینیو می خواهد نگرش منچستر یونایتد مثل قهرمانان باشد

وبسایت رسمی برنامه نود - آنتونیو والنسیا معتقد است که منچستر یونایتد با هدایت ژوزه مورینیو به دنبال کسب اولین مقام قهرمانی پس از فصل 13-2012 است.

به گزارش وب سایت نود، والنسیا می گوید ژوزه مورینیو می خواهد ذهنیت قهرمانی را به منچستر یونایتد بازگرداند. ژوزه مورینیو در سه بازی اول فصل جدید لیگ برتر به سه پیروزی متوالی دست یافته و در هفته چهارم رقابتها باید در اولدترافورد به مصاف تیم همشهری خود یعنی منچستر سیتی برود. آنتونی والنسیا، ملی پوش اکوادوری که در آخرین قهرمانی تیم منچستر یونایتد زیر نظر آلکس فرگوسن هم حضور داشت، درباره تیم این فصل به تلویزیون اختصاصی منچستر یونایتد گفت:

مورینیو اعتماد به نفس مثبتی را برای تیم ما به ارمغان آورده و این مسئله را به خوبی می توان در زمین دید. همه با اعتماد به نفس در زمین حاضر می شوند. و همه به دنبال توپ هستند که این مسئله می تواند نشانه خوبی برای تیم باشد. مورینیو برای همه ما یک توصیه دارد و آن هم اینست که به میدان برویم تا پیروز شویم و اینکه ذهنیت قهرمانی را در سر خود داشته باشیم. از تعداد بازی هایی که انجام داده ایم و از گل هایی که به ثمر رسانده ایم می توانید مشاهده کنید که چه تغییراتی در تیم ایجاد شده و به چه دستاوردهایی رسیده ایم.

والنسیا ضمن ابراز خشنودی از حضور هم تیمی مثل زلاتان ابراهیمویچ گفت:

در این فصل بازیکنی را در خط حمله تیم داریم که می توانیم به او اعتماد کنیم. به علاوه، دقیقاً بازیکن هدف خود را می شناسیم و می دانیم که چه تأثیرات شگفت انگیزی بر روی تیم ما اعمال گذاشته است. او تازه کار خود را در منچستر یونایتد آغاز کرده و ما هم هر کمکی که بتوانیم برای او انجام می دهیم. همه تیم می دانند که می توانند با اطمینان خاطر توپ را به او بسپارند زیرا به خوبی می تواند آنقدر توپ را نگه دارد تا سایر هافبک های تیم به خط حمله اضافه شوند. زمانی که توپ در اختیار شماست، به خوبی می توانی روی زلاتان به عنوان یک مقصد احتمالی برای ارسال توپ حساب کنی.

2081