مانگالا و گارای، گزینه های مورد نظر والنسیا برای جانشینی موستافی

مانگالا و گارای، گزینه های مورد نظر والنسیا برای جانشینی موستافی

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه والنسیا برا پر کردن جای خالی شکودران موستافی به دنبال جانشین مناسبی برای او است، به نظر می رسد این باشگاه در روز پایانی نقل و انتقالات، روز شلوغی را خواهد داشت.

به گزارش وبسایت نود، مربی جدید باشگاه منچستر سیتی، پپ گواردیولا عنوان کرده است که این مدافع مرکزی، در برنامه های او جایی نخواهد داشت و می‌تواند ورزشگاه اتحاد را به صورت قرضی ترک کند. باشگاه سابق مانگالا، پورتو علاقه‌مند به بازگرداندن او به ترکیب خود است اما گزارش‌هایی مبنی بر علاقه والنسیا به این مدافع مرکزی به گوش می‌رسد تا او را جانشین شکودران موستافی کنند. با این حال چه تنها 12 ساعت برای رسمی کردن این انتقال فرصت دارد. بنابر اعلام نشریه اسپانیایی Spanish daily ، مدیر اجرایی باشگاه والنسیا، خسوس گارسیا پیتارچ با مدیر برنامه های این مدافع، خورخه مندز دیدار کرده است تا در ساعات آینده این انتقال را رسمی کنند. به نظر می رسد باشگاه والنسیا، خواهان انتقال قرضی این مدافع فرانسوی خواهد بود. همچنین چه به دنبال اضافه کردن مدافعی دیگر به ترکیب خود است، بنابر گزارش های منتشر شده، والنسیا به دنبال به خدمت رفتن ازکوئل گارای، مدافع 30 ساله آرژانتینی است و به نظر می رسد گارای در روز آخر نقل و انتقالات به اسپانیا سفر خواهد کرد.

مدافع سابق والنسیا، شکودران موستافی این تیم را به مقصد آرسنال ترک کرد تا چه برای پیدا کردن جانشین او با مشکلات زیادی روبرو شود.

1899