پدر آدرین سیلوا فاش کرد؛ پیشنهاد 30 میلیون یورویی لستر سیتی برای هافبک اسپورتینگ

پدر آدرین سیلوا فاش کرد؛ پیشنهاد 30 میلیون یورویی لستر سیتی برای هافبک اسپورتینگ

وبسایت رسمی برنامه نود - لستر سیتی انگلیس برای جذب آدرین سیلوا دست به کار شد و پیشنهاد 30 میلیون یورویی برای خرید هافبک اسپورتینگ ارائه کرد.

به گزارش وب سایت نود، پدر آدرین سیلوا روز گذشته خبر داد که لستر سیتی قهرمان فصل قبل لیگ برتر انگلیس پیشنهادی به ارزش 30 میلیون یورو برای جذب فرزندش به اسپورتینگ ارائه کرده است. آدرین سیلوا هافبک ملی پوش پرتغال هم تأیید کرد که به لستر سیتی خواهد پیوست؛ اما مسئولان باشگاه پرتغالی بلافاصله اعلام کردند که هیچ پیشنهادی از سوی مسئولان تیم لستر سیتی به دست آنها نرسیده است. مانوئل سیلوا، پدر آدرین، در گفتگو با Antena1 گفت:

احساس می کنم از سوی باشگاهی که پسرم 15 سال برای آن زحمت کشید، و نمونه یک باشگاه حرفه ای بوده، به فرزندم بی احترامی می شود. گاهی اوقات نمی توانیم کاری انجام داده یا حرفی بزنیم. ارزش حرف و کلام انسان بیشتر از قراردادی است که منعقد شده. من از کسی ناراحت نیستم و به رئیس باشگاه احترام می گذارم. دو طرف باید با یکدیگر گفتگو کنیم و در این باره تصمیم بگیریم. ما افراد صادقی هستیم. ما باید به عقل سلیم رجوع کنیم؛ ما پیشنهادی 30 میلیون یورویی از لستر سیتی دریافت کرده ایم که بهتر از سایر پیشنهادات می باشند. به نظرم روز چهارشنبه هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

گرچه پدر سیلوا اکنون خواهان انتقال فرزندش به لیگ برتر انگلیس است، اما روز یکشنبه پس از آنکه سیلوا 90 دقیقه در ترکیب اسپورتینگ به میدان رفت و برابر تیم پورتو هم به پیروزی 2 بر یک دست یافت، بازی فرزندش را بسیار تحسین کرده بود.

آخر هفته گذشته شرایط خیلی پیچیده بود، اما آدرین بسیار عالی کار کرد. من به داشتن چنین فرزندی افتخار می کنم. آدرین بسیار حرفه ای است و کاملاً در خدمت باشگاه و تیم ملی است.

لستر سیتی که به دنبال جذب آدرین سیلواست، پیشنهاد دیگری هم برای خرید اسلام سلیمانی به اسپورتینگ ارائه کرده بود.

2081