سیل تماس های تلفنی آلوارو موراتا در یورو 2016

سیل تماس های تلفنی آلوارو موراتا در یورو 2016

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم ملی پوش اسپانیایی اعلام کرد در طول برگزاری رقابت های یورو 2016، هر روزه با تماس های متعددی از سوی نمایندگان باشگاه مختلفی مواجه بوده است.

به گزارش وب سایت نود، با وجودی که باشگاه رئال مادرید اعلام کرده بود بند حق تقدم در خرید موراتا را با قیمت 30 میلیون یورو فعال کرده و او را به مادرید خواهد برد، اما با اینحال باشگاه های بسیار زیادی امیدوار بودند تا شرایط لازم برای جذب این بازیکن را محقق ساخته و موراتا را خریداری کنند. آلوارو موراتا در این باره به مارکا می گوید:

در طول رقابت های یورو خیلی سخت بود که هر روز 5 یا 6 تماس از سوی باشگاه های مختلف داشتم. اما به اندازه کافی حواسم را به تیم ملی داده بودم، و آنقدر حرفه ای عمل کردم که شرایط را به خوبی بسنجم و رفتار درستی داشته باشم.

در فصل نقل و انتقالات تابستانی باشگاه های مختلفی از جمله چلسی، منچستر یونایتد، آرسنال و حتی آتلتیکو مادرید خواستار به خدمت گرفتن آلوارو موراتا مهاجم فصل پیش یوونتوس بودند که این مهاجم ملی پوش در نهایت به رئال مادرید پیوست. موراتا در این هفته در بازی برابر سلتاویگو اولین گل خود را برای رئال مادرید به ثمر رساند.

2081