پاکو آلکاسر: والنسیا همیشه در قلب من است

پاکو آلکاسر: والنسیا همیشه در قلب من است

وبسایت رسمی برنامه نود - پاکو آلکاسر عقیده دارد که انقال 30 میلیون یورویی اش به بارسلونا تصمیم خوبی از سوی خودش و والنسیا بوده است.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، آلکاسر پس از شرکت در تست های پزشکی آبی و اناری ها بالاخره به کاتالونیا آمد و رسما بارسایی شد. آلکاسر فوتبالش را از آکادمی باشگاه والنسیا آغاز کرد و پس از یک دوره نسبتا موفق از این تیم نقل مکان کرد. او در نخستین صحبت هایش پس از عقد قرارداد اذعان داشت:

من می خواستم با باشگاهم رو راست باشم. برای همین وقتی پیشنهاد بارسا به دستم رسید با مدیر باشگاه صحبت کردم و به او گفتم که به آن فکر می کنم. چرا که هم برای زندگی فوتبالی من و هم برای باشگاه والنسیا انتقال خوبی به نظر می رسید. برخی این مساله را درک می کنند و بعضی ها خیر. اما به نظرم همه باید به تصمیم یکدیگر احترام بگذارند و آن را درک کنند.

او که در سالروز تولد 23 سالگی اش والنسیا را ترک کرد از عشقی که در این سال ها به این باشگاه داشته گفت و افزود:

والنسیا برای همیشه در قلب من است. من سال های زیادی را با عشق و علاقه اینجا فوتبال بازی کردم و از این به بعد هم هر وقت بتوانم برای دیدن بازی های این تیم به مستایا می آیم. با این حال از انتخاب مسیر جدیدم خوشحالم و با تمام وجود برای موفقیت تلاش می کنم. بازی کردن کنار مسی، سوارز و نیمار یک امتیاز بزرگ است. سه بازیکنی که به نظرم بهترین های دنیا هستند.

1313