ژاوی: جدایی از آرسنال به سود ویلشر است

ژاوی: جدایی از آرسنال به سود ویلشر است

وبسایت رسمی برنامه نود - اسطوره باشگاه بارسلونا اعتقاد دارد جدایی جک ویلشر از آرسنال به صورت قرضی می تواند وی را به یکی از بهترین هافبک های اروپا تبدیل کند.

به گزارش وبسایت نود، ژاوی که در حال حاضر برای باشگاه السد قطر بازی می کند باور دارد انتقال قرضی جک ویلشر به تیم دیگری به سود این بازیکن است.

آرسن ونگر تصمیم گرفته به ویلشر 24 ساله که به دلیل مصدومیت های متوالی در 15 ماه اخیر تنها 135 دقیقه برای آرسنال بازی کرده اجازه دهد برای بازگشت به شرایط مطلوب جسمانی با قراردادی قرضی به باشگاه دیگری منتقل شود.

ژاوی به وبسایت گل گفته:

قرارداد قرضی به سود ویلشر است. او به بازی کردن و بازگشت به اوج آمادگی جسمانی نیاز دارد. اگر بتواند این کارها را انجام دهد مطمئنم می تواند دوران درخشانی را در آرسنال سپری کند.

مهم است به باشگاهی برود که بتواند در آنجا هر هفته بازی کند. سبک بازی آرسنال به بارسلونا شباهت دارد و ویلشر باید به باشگاهی برود که به دنبال حفظ توپ است و فلسفه یکسانی با آرسنال دارد.

او هنوز جوان است و اگر بتواند مصدومیت ها را پشت سر بگذارد دلیلی برای اینکه به یکی از بهترین هافبک های اروپا تبدیل بشود وجود ندارد. شما هیچ وقت نمی خواهید بازیکنی با مصدومیت های متوالی دست و پنجه نرم کند اما تماشای اینکه بازیکنی مثل ویلشر که توانایی و تکنیک بالایی دارد دائما دچار مصدومیت شود بسیار کلافه کننده است چون کاملا واضح است که او چه توانایی هایی دارد.

مقابل ویلشر بازی کردم و او توانایی کنترل بازی از میانه زمین را دارد. بازیکنان زیادی در اروپا چنین توانایی ندارند.

2031