کنفرانس مطبوعاتی شوانشتایگر/ آخرین بازی ملی

کنفرانس مطبوعاتی شوانشتایگر/ آخرین بازی ملی

باستین شوانشتایگر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی دوستانه مقابل فنلاند که آخرین بازی ملی او و بازی خداحافظی اش است شرکت کرده است.  

به گزارش کاپ، شواینی گفته: بسیار خوشحالم که توانستم این مقدار بازی برای آلمان انجام دهم. خاطرات بی‌نظیر فراوانی دارم، هوادارانی که همه جا ما را حمایت کردند، انگیزه خاصی برای ما بودند. و صدالبته در راه رسیدن به مهم‌ترین عنوان در ریو. بسیار خوشحالم که شانس این بازی خداحافظی را پیدا کردم. اکنون احساساتی هستم، سال‌های بی‌نظیری داشتم، احساسی عالی دارم. توانستم کاپیتان تیم باشم، رویایی که از کودکی داشتم، به آن افتخار می‌کنم.

خنده‌دار ترین لحظه در تیم ملی

بودن در کنار لوکاس پودولسکی و توماس مولر همواره باعث خنده می‌شود. یکی از بامزه‌ترین آن‌ها، سال 2006 وارد اتاق لوکاس شدم و اون مثه یک سگ مرده روی تخت دراز شده بود، خیلی خنده‌دار به نظر می‌رسید.

اوضاع در منچستریونایتد و رابطه با مورینیو

نمی‌دانم که باشگاه چه چیزی را می‌ خواهد، اما من می‌دانم که چه می‌خواهم. مسلما ادامه می‌دهم. مکالمه خوبی با مورینیو داشته‌ام، مشکلی با او ندارم

کار به عنوان مربی

سخت است، در حال حاضر خود را به عنوان یک بازیکن می‌بینم.

اولین بازی برای تیم ملی آلمان

دقیقا یادم نمی‌آید که چه اتفاقی افتاد، اتفاقی ویژه برای من بود، اما متاسفانه آن بازی را 2-0 باختیم. .

بازنشتگی و بازی خداحافظی

وقت آن رسیده است که دیگر بازیکنان آلمانی در زمین مسابقه حاضر باشند. به شدت منتظر آخرین دیدار با بچه‌ها و خواندن سرود ملی هستم. نمی‌دانم چه اندازه فرصت بازی در مقابل فنلاند پیدا می‌کنم و پس از من چه کسی بازوبند را خواهد بست. خانواده و دوستان نزدیکم فردا در ورزشگاه خواهند بود. آن‌ها را دعوت کردم، برایم مهم است که در ورزشگاه حاضر باشند. .

کاپیتان بعدی تیم

نمی‌دانم چه کسی کاپیتان بعدی تیم خواهد بود. فکر می‌کنم کاپیتان همواره باید به فکر کل تیم باشد، او باید بتواند صحبت کند. هیچوقت به آن فکر نکرده بودم، اما حالا می‌دانم که در این سطح نمی‌توانم در جام جهانی بعدی بازی کنم