بائوسا: به انگیزه ی مسی برای بازی در تیم ملی آرژانتین شک نداریم

بائوسا: به انگیزه ی مسی برای بازی در تیم ملی آرژانتین شک نداریم

به گزارش بخش بین المللی  ورزش 11، ادگاردو بائوسا ، سرمربی تیم ملی آرژانتین تاکید دارد لیونل مسی پس از برگشتن از تصمیم خداحافظی اش از بازی های ملی ، بسیار با انگیزه است.

 

مسی 29 ساله پس از شکست در فینال کوپا آمریکا در ماه ژوئن ، در تصمیمی عجیب از تیم ملی آرژانتین خداحافظی کرده بود اما ماه قبل اعلام کرد که به  بازی های ملی برخواهد گشت.

 

بائوسا، که از ماه آگوست به عنوان سرمربی تیم ملی آرژانتین منصوب شده است ، در مصاحبه ای با FM Uno ، اظهار کرد که هیچ شکی به اشتیاق مسی برای بازی در تیم ملی کشورش ندارد:

در خلال بحثی که با هم داشتیم ، مسی به من نشان داد که باانگیزه است. ما درباره ی کوپا آمریکا و جام جهانی صحبت کردیم. او خوب است و به او توجه داریم.

 

ستاره ی بارسلونا اگرچه از با مصدومیتی از ناحیه ی همسترینگ می جنگد، برای رسیدن به جام جهانی باید برابر اوروگوئه و ونزولا بازی کند.

 

آرژانتین در جایگاه مناسبی برای صعود به جام جهانی قرار دارد و با فاصله ی دو امتیاز از صدر جدول ، در رتبه ی سوم قرار دارد. بائوسا در ادامه گفت که تیمش باید بالانس خوبی داشته باشد:

بد نیست فکر کنیم که  بازی در ثانیه های پایانی در حالی که بازی را نبرده اید یک شکست است. ما آرژانتین هستیم و این به ما کمک می کند عناوین مختلفی را برنده شویم. هرنکته ای ببینم برای تیمم لحاظ می کنم. از جمله بالانس تیمی. آرژانتین وقتی توپ را در اختیار دارد باید حمله کند و بدون توپ باید دفاع کند. این روش مربیگری من است و چیزی است که مربیانم وقتی بازیکن بودم به من یاد داده اند.پیدا کردن بالانس در هر بازی.