بخش نخست مصاحبه مفصل مارکو وراتی، ایتالیا بازیکنان جوان و با استعدادی در اختیار دارد

بخش نخست مصاحبه مفصل مارکو وراتی، ایتالیا بازیکنان جوان و با استعدادی در اختیار دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک خلاق پاریسن ژرمن در مورد مصاحبه با گازتا دلا اسپورت از تاکتیک‌های مورد علاقه اش، غیبتش در یورو 2016، زلزله جنوب ایتالیا و همچنین حضور بازیکنان جوان در تیم ملی ایتالیا گفت. بخش اول این مصاحبه مفصل را در زیر بخوانید.

به گزارش وبسایت نود، هافبک ایتالیایی پاریسن ژرمن پیش از دیدار دوستانه تیم ملی ایتالیا مقابل فرانسه به مصاحبه پرداخت و از شرایط مربیان جدیدی که تحت نظر آنان به تمرین پرداخته است صحبت کرد.

هر یک از مربیان راه و روش خاص خود را برای ارائه فوتبال دارند. برخی از مربیان برای ایجاد فضا در زمان حمله، از بازیکنان بال کناری استفاده می‌کنند، این روشی بوده است که در پاریسن ژرمن مورد استفاده قرار می گرفت و ما به عنوان بازیکنان هافبک میبایست با در اختیار داشتن توپ، به مدیریت بازی می‌پرداختیم تا موقعیت لازم را برای بازیکنان بال کناری ایجاد کنیم. اما پس از آمدن اونای امری به پاریس، او خواهان ارائه سبک متفاوتی است، او به بازی مالکانه علاقه زیادی ندارد. او بیشتر به بازی مبتنی بر ضد حمله علاقه دارد. برای کمک به تیمی که در آن بازی می‌کنم تلاش زیادی انجام می‌دهم و بنابراین در هر پستی که مربی بخواهد بازی خواهم کرد.

او در مورد زوج خود در خط هافبک، کلودیو مارکیسیو نیز اعلام کرد:

کلودیو بازیکن بسیار قدرتمندی است و می‌خواهد قویتر از قبل به میادین باز گردد، او نیز همانند من یورو 2016 را به دلیل مصدومیت از دست داد، با این حال سعی کردیم به یکدیگر کمک کنیم تا با قدرت بیشتری به میادین بازگردیم.

مربی جدید تیم ملی ایتالیا بازیکنان جوان با استعدادی در اختیار دارد. او با حضور بازیکنانی همچون دوناروما، رومانیولی، روگانی، برناردسکی و آندرئا بلوتی در حال آماده سازی این تیم برای حضور قدرتمند در رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه است. این هافبک خلاق در این باره اضافه کرد:

آن‌ها بازیکنان بزرگی هستند، گاهی اوقات نمی‌توانم باور کنم که دوناروما تنها 17 سال دارد چراکه عملکرد او درون دروازه فوق العاده است. برناردسکی در یورو به میدان رفت و در کنار او ایموبیله پس از گذراندن دو سال سخت، به نظر می‌رسد به شرایط خوب خود بازگشته است. همیشه آماده شدن برای تیم ملی ایتالیا بسیار سخت است چرا که به محض اینکه هر بازیکن اشتباهی انجام دهد، با اعتراض‌های گسترده روبرو می شود که عادلانه نیست. فرصت دادن به بازیکنان جوان برای پیشرفت آن‌ها بسیار مهم است، ایتالیا بازیکنان با استعدادی در اختیار دارد. ونتورا گزینه های مورد نظرش را انتخاب خواهد کرد و باقی ماجرا به بازیکنان جوان تیم ملی باز می‌گردد که جواب اعتماد او را بدهند. من به عنوان راهنما؟ فکر می‌کنم برای من زود باشد، در حال حاضر می‌خواهم با قدرت به میادین بازگردم.

بخش دوم این مصاحبه مفصل را در اینجا بخوانید

1899