بخش دوم مصاحبه مفصل مارکو وراتی، همه بازیکنان باید به پوشیدن لباس ایتالیا افتخار کنند

بخش دوم مصاحبه مفصل مارکو وراتی، همه بازیکنان باید به پوشیدن لباس ایتالیا افتخار کنند

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک خلاق پاریسن ژرمن در مورد مصاحبه با گازتا دلا اسپورت از تاکتیک‌های مورد علاقه اش، غیبتش در یورو 2016، زلزله جنوب ایتالیا و همچنین حضور بازیکنان جوان در تیم ملی ایتالیا گفت. بخش دوم این مصاحبه مفصل را در زیر بخوانید. همچنین می توانید بخش نخست این مصاحبه را در اینجا بخوانید.

به گزارش وبسایت نود، وراتی با اشاره به شور و اشتیاق فراوانش برای بازگشت به ترکیب تیم ملی ایتالیا، از جانپیرو ونتورا، مربی جدید آتزوری تقدیر کرد و از او به عنوان یک مربی فوق العاده یاد کرد. با توجه به حضور بازیکنان جوان در تیم ملی ایتالیا، وراتی 23 ساله به عنوان یکی از بازیکنان با سابقه این تیم محسوب می‌شود. با این حال این بازیکن با استعداد به دلیل مصدومیت کشاله ران موفق نشد برای تیم ملی کشورش در مسابقات یورو 2016 به میدان برود.

لحظات بسیار سختی را پشت سر گذاشتم چرا که نمی توانستم در مسابقات یورو به میدان بروم، اما از طرف مقابل دیدن حاصل تلاش هم تیمی‌هایم بسیار جذاب بود، آن‌ها با تمام توان خود پا به میدان می‌گذاشتند. احساس می‌کنم تلاش آن‌ها، قلب هواداران تیم ملی را فتح کرده است. بازیکنان کونته شایستگی فراوانی داشتند اما علی رغم عملکرد خوبشان، نتیجه قابل توجهی به دست نیاوردند.

ونتورا کار بسیار سختی را برای جانشینی کونته در تیم ملی ایتالیا دارد، هافبک خلاق ایتالیا در این مورد افزود:

ونتورا مربی بزرگ و قابل احترامی است، او تلاش بسیاری برای پیشرفت تیم ملی کرده است و تجربه بالایی در عرصه مربیگری دارد. او برای مربیگری تیم ملی ایتالیا فوق العاده است، مطمئنا او می‌تواند راهی را که کونته آغازگر آن بود به خوبی ادامه دهد. آماده کمک به تیم ملی هستم، از این جمله کلیشه ای که من را به عنوان رهبر اصلی تیم برای رسیدن به موفقیت تلقی می‌کنند بدم میاید چرا که فوتبال یک بازی تیمی است و یک نفر به تنهایی نمی تواند باعث پیروزی یک تیم بشود. بازیکن به تنهایی و بدون کمک هم تیمی‌هایش، هیچ کار خاصی نمی تواند انجام دهد. همه بازیکنان ایتالیا باید به اینکه می‌توانند لباس تیم ملی ایتالیا را بپوشند افتخار کنند و تمام تلاش خود را برای پیروزی با این لباس انجام دهند چرا که قهرمانی با این لباس فوق العده ارزشمند است.

در روزهای آینده، وراتی مقابل تیم ملی کشوری به میدان خواهد رفت که در آنجا زندگی می‌کند و در تیم باشگاهی آن کشور بازی می‌کند، او در این مورد ادامه داد:

شاید این تقدیر است که باید مقابل تیم ملی کشوری بازی کنم که در آن زندگی می کنم، کشوری که می توانستم در آنجا مسابقات یورو را نیز تجربه کنم. بازی هیجان انگیزی خواهد بود چراکه دوستان بسیاری در تیم ملی فرانسه دارم، با این حال در ماه‌های گذشته تمام تلاشم را برای بازگشت به تیم ملی انجام داده ام و احساس می‌کنم آماده رقابت با هر تیم هستم.

در نهایت وراتی در مورد قربانیان زلزله اخیر جنوب ایتالیا و کمکی که برای آن‌ها فرستاده است نیز صحبت کرد:

هنوز زلزله هفت سال قبل را به یاد دارم، به همین دلیل سعی کردم تا جایی که می‌توانم کمک کنم. فاجعه بزرگی اتفاق افتاده است. بچه های بسیاری کشته شده اند و بسیاری از افراد همه زندگیشان را از دست داده‌اند. نمی توانم احساساتم را در غالبکلمات بیان کنم.

بخش نخست این مصاحبه مفصل را در اینجا بخوانید

1899