ونتورا: وراتی در پاریسن ژرمن خوشحال نیست؛ احتمالاً در چلسی هم جانشین کونته خواهم شد!

ونتورا: وراتی در پاریسن ژرمن خوشحال نیست؛ احتمالاً در چلسی هم جانشین کونته خواهم شد!

وبسایت رسمی برنامه نود - طبق گفته جامپیرو ونتورا، سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا، مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی تیم پاریسن ژرمن در این باشگاه خوشحال نیست.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، ونتورا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار دوستانه روز پنجشنبه مقابل فرانسه، در مورد وضعیت وراتی زیر نظر اونای امری در پاریسن ژرمن گفت:

در پاریس، وراتی دقیقاً پشت سر مهاجمان بازی می کند اما این پست مناسبی برای او نیست. او یک بازیساز است. وراتی به خاطر اینکه در پست اشتباهی بازی می کند، از حضور در پاریسن ژرمن راضی نیست. این مایه تأسف است چون مارکو بازیکنی شگفت انگیز است.

ونتورا که بعد از جدایی کونته به مقصد چلسی، جانشین او در تیم ملی ایتالیا شد، پیش تر نیز مسیری مشابه با کونته طی کرده بود. بعد از اینکه کونته در فصل 2008/09 باری را از سری ب به سری آ بازگرداند، ونتورای 68 ساله در رقابت های سری آ جانشین کونته در ورزشگاه سن نیکولا شد. وی در این خصوص به شوخی گفت:

بعد از اینکه کونته به همراه باری قهرمان سری B شد، من هدایت تیم را به عهده گرفتم و آنجا همه عاشق او بودند. کونته افسون خوش شانسی من است چون دوران حضور من در باری فوق العاده بود و ما کار های مهمی انجام دادیم. در تیم ملی ایتالیا نیز بعد از یک تورنمنت شگفت انگیز در یورو 2016، جانشین کونته شدم. باید ببینیم که آیا می توانم دستاورد های او را تکرار کنم. فکر می کنم وقتی او نیمکت چلسی را ترک کند، من هدایت آبی ها را به عهده خواهم گرفت و به همین خاطر است که در حال بهبود زبان انگلیسی ام هستم.

سه دقیقه پیش با کونته تماسی داشتم. از او پرسیدم، 'چطوری'، و او گفت 'خوب' است. انگلیسی او حالا عالی شده است! او برای من آرزوی موفقیت کرد. او خیلی مهربان بود. قبل از اینکه با چلسی قرارداد امضاء کند هم من با او تماس گرفتم.

1771