هال سیتی-منچستر یونایتد به روایت آمار و ارقام

هال سیتی-منچستر یونایتد به روایت آمار و ارقام

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم منچستر یونایتد در هفته سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس با تک گل دیرهنگام مارکوس رشفورد مهاجم 18 ساله خود توانست مقابل هال سیتی به یک برد ارزشمند دیگر دست یافته تا رکورد صد در صد پیروزی های یاران ژوزه مورینیو در لیگ برتر حفظ شود. نگاهی خواهیم داشت به تقابل تیم های هال سیتی و منجستر یونایتد از حیث آمار، ارقام و رکورها

به نقل از وبسایت نود، منچستر یونایتد این روزها در حال بازگشت به اصل خویش است. پیروزی های متوالی، حضور در جمع مدعیان واقعی قهرمانی لیگ برتر و البته کسب 3 امتیاز با گل هایی که در فرگی تایم به ثمر می رسند. شیاطین سرخ با تک گل دقیقه 2+90 مارکوس رشفورد توانست 3 امتیاز حساس این بازی را به حساب خود واریز نماید. بدین ترتیب، رشفورد تبدیل به جوان ترین بازیکنی شد که برای تیم های تحت هدایت ژوزه مورینیو گلزنی می کند. مارکوس رشفورد برای اولین بار در 2 بازی متوالی لیگ برتر گل زده است. مهاجم 18 ساله یونایتد در 12 بازی لیگ برتر برای منچستر یونایتد، 6 گل به ثمر رسانده است. بدین ترتیب، منچستر یونایتد برای اولین بار در دوران پسا فرگوسن، به 3 برد متوالی در 3 بازی نخست لیگ برتر دست یافت.

تقابل مایک فیلان سرمربی کنونی هال سیتی با تیم سابقش جالب توجه بود. فیلان بین سال های 2008 تا 2013 کمک مربی یونایتد محسوب می شد و همراه با این تیم به 3 قهرمانی لیگ برتر دست یافت.

احمد المحمدی مدافع هال سیتی در هر 79 مسابقه هال سیتی در لیگ برتر از فصل 14-2013 در ترکیب اصلی ببرها قرار گرفته است! البته اشتباه المحمدی در صحنه گل یونایتد شاید آغازی باشد بر پایان این رکورد جالب توجهی که به نام وی ثبت شده است.

سهم هال سیتی از 12 رویارویی اخیر با منچستر یونایتد فقط یک تساوی و 11 شکست است. از آخرین برد ببرها مقابل شیاطین سرخ، حدود 42 سال می گذرد. منچستر یونایتد در 5 بازی اخیر در ورزشگاه KCOM به 4 برد دست یافته است.

هال سیتی در صورت پیروزی مقابل منچستر یونایتد قادر به شکستن یک رکورد 15 ساله می شد. بولتون واندررز تنها تیم تازه وارد به لیگ برتر بود که در سال 2001 توانست در هر 3 بازی نخست لیگ به پیروزی برسد اما هال سیتی با توقف مقابل منچستر یونایتد، به این رکورد دست پیدا نکرد. آغاز رؤیایی هال سیتی در فصل جدید لیگ برتر با گل دیرهنگام رشفورد در هفته سوم خدشه دار شد.

زلاتان ابراهیموویچ از فصل 11-2010 با پیراهن تیم های میلان، پاریسن ژرمن و منچستر یونایتد فقط 19 بار در بازی های لیگ شکست خورده است در حالی که مجموع باخت های هال سیتی در لیگ برتر طی 3 سال اخیر و با احتساب باخت در این بازی به عدد 20 رسیده است! (لازم به ذکر است که هال سیتی در فصل گذشته در رقابت های چمپیونشیپ حضور داشت)

زلاتان ابراهیموویچ که در 2 بازی نخست لیگ برتر، 3 گل زده بود، در این بازی موفق به گشودن دروازه حریف نشد. پاول پوگربنیاک تنها بازیکنی است که در 3 مسابقه نخست خویش در لیگ برتر، 5 گل به ثمر رسانده اما مهاجم سوئدی منچستر یونایتد نتوانست به این رکورد فوق العاده دست یابد. او برای اولین بار در بازی های رسمی فصل جدید، موفق به گلزنی با پیراهن یونایتد نشد. عدم گلزنی زلاتان در بازی مقابل هال سیتی باعث گردید که او به جمع 8 بازیکنی اضافه نشود که در 3 حضور نخست خویش در لیگ برتر، گلزنی کرده اند.

در ترکیب 11 نفره هال سیتی، 9 بازیکن حضور دارند که دو فصل پیش همراه با این تیم به دسته پایین سقوط کردند اما به این تیم وفادار مانده و اکنون با پیراهن ببرها به لیگ برتر بازگشته اند. البته رابرت اسنودگراس در اوایل نیمه دوم به علت مصدومیت تعویض شد.

وین رونی که در این بازی یک پاس گل داد، همواره در مقابل هال سیتی عملکرد فوق العاده ای داشته است. کاپیتان تیم ملی انگلیس تاکنون طی 6 تقابل با هال سیتی در لیگ برتر، 7 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل داده که یک آمار کم نظیر محسوب می شود.

یکی از خاص بودن های آقای خاص این است که شخصیتی غیر قابل پیش بینی دارد. بر اساس خبرهایی بعضاً رسمی یا غیر رسمی، گفته می شد که ژوزه مورینیو علاقه ای به حفظ دالی بلیند، مروان فلینی و خوان ماتا نشان ندارد، اما مربی پرتغالی شیاطین سرخ، در حال حاضر هر 3 بازیکن را در ترکیب اصلی قرار می دهد و چهره های مطرحی همچون هنریک مخیتاریان و مورگان اشنایدرلین را روی نیمکت می نشاند!

62 درصد مالکیت توپ؛ تنها شباهت یونایتد مورینیو با یونایتد فان خال!

شیاطین سرخ 29 ضربه داخل و خارج چارچوب زدند در حالی که سهم هال سیتی فقط 8 ضربه بود! شوت داخل محوطه جریمه؛ سهم یونایتد 15 شوت و سهم هال سیتی 6 شوت!

تعداد کل پاس های بلند هال سیتی 25 عدد بیشتر از یونایتد است اما تعداد پاس های بلند صحیح این تیم، 10 عدد کمتر از شاگردان مورینیو!

شاید در شروع فصل، هیچ کس مروان فلینی را جدی نمی گرفت اما او در این بازی بیشترین تعداد پاس را به نام خویش ثبت کرده و عملکرد بسیار خوبی داشت. حالا فلینی آن قدر برای مورینیو مهم شده که بابت مصدومیت کمر وی ابراز نگرانی هم می کند!

4464