کلوپ: استوریج هنوز به آمادگی کامل نرسیده است

کلوپ: استوریج هنوز به آمادگی کامل نرسیده است

وبسایت رسمی برنامه نود - علی رغم نیمکت نشینی استوریج، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از ستاره تیم ملی فوتبال انگلستان انتظار درخشش در فصل جدید فوتبال جزیره را دارد.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، تیم فوتبال لیورپول در برابر تاتنهام به تساوی 1 بر 1 رسید و استاریج در این بازی با تشخیص سرمربی قرمزها روی نیمکت نشست. او پس از عملکرد نا امید کننده اش در جریان شکست هفته گذشته لیورپول در برابر برنلی، از فهرست 11 نفره تیمش کنار گذاشته شد. یورگن کلوپ در مورد او می گوید:

استوریج بازیکن فوق العاده با کیفیتی است. اما من از باید با توجه به سیستم دفاعی تاتنهام باید کسانی را در ترکیب تیمم قرار می دادم که تشخیص می دادم. استوریج در آخرین بازی ما برابر تاتهام عملکرد خیره کننده ای داشت. تصمیم من ربطی به بازی قبلی ندارد؛ برای هر بازی استراتژی های متفاوتی داریم و نفرات بر این اساس انتخاب می شوند. از داشتن او بسیار خوشحالم؛ قطعا او بازی خواهد کرد، خواهد درخشید و گلزنی خواهد کرد.

او ادامه داد:

او در تمرینات و بازی های پیش فصل به نسبت سایرین کمتر بازی کرد. این برای بازیکنانی که حضور داشتند یک مزیت محسوب می شود. استوریج تمرینات پیش فصل مناسبی نداشته است اما این تازه شروع کار است. برخی بازیکنان به فرم مناسب رسیده اند و برخی خیر. این اصلا مشکل حادی برای او محسوب نمی شود. ما تیم خوبی داریم و هر بازی براساس نیازمان 11 نفرمان را انتخاب خواهیم کرد.

1313