برگزاری بازی در ورزشگاه تراکتور حق مردم تبریز است

برگزاری بازی در ورزشگاه تراکتور حق مردم تبریز است

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: لازم است شورای تامین در تبریز تمهیدات لازم را با توجه به ظرفیت ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی در نظر بگیرد.

به گزارش کاپ،غلامرضا بهروان درباره وضعیت محل برگزاری دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس عنوان کرد: مسئولان محلی باید تلاش کنند که ورزشگاه خود را آمادده کنند. آخرین مکاتبه ای که مسئولین باشگاه تراکتورسازی و هیات فوتبال آذربایجان شرقی انجام داده اند مبنی بر این بود که ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی که تمرینات این تیم در آن برگزار می شود محل برگزاری مسابقه باشد. ما این را حق مردم تبریز و تراکتورسازی می دانیم که مسابقه در آنجا برگزار شود. وقتی هیات فوتبال آذربایجان شرقی این نامه را می فرستد یعنی این محل را تایید کرده است. ما مشکلی نداریم اما لازم است شورای تامین در تبریز تمهیدات لازم را با توجه به ظرفیت ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی در نظر بگیرد. اینها قانون است و ما مخلص همه تیم های ایرانی هستیم.

ویدرباره اینکه آیا قرار است بازی در حضور چهار هزار تماشاگر برگزار شود گفت:

آیا می توان برنامه دیگری در نظر گرفت؟ ما می خواهیم مسابقات سر برنامه صورت بگیرد و اگر تغییرات صورت بگیرد مشکلاتی به وجود می آید. وقتی مسئولان استانی می گویند ورزشگاه واجد شرایطی وجود ندارد فدراسیون و سازمان لیگ چه کار می توانند بکنند. با توجه به شروط قانونی که گفتم ما هیچ مشکلی با برگزاری مسابقه تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی تراکتور نداریم.