گواردیولا: ماندن نصری در منچستر سیتی به عملکردش بستگی دارد

گواردیولا: ماندن نصری در منچستر سیتی به عملکردش بستگی دارد

وبسایت رسمی برنامه نود -مربی منچستر سیتی اعلام کرد تنها در صورتی از سمیر نصری استفاده خواهد کرد که این بازیکن فرانسوی عملکرد بهتری از خود نشان بدهد.

به گزارش وبسایت نود، سمیر نصری با اضافه وزن مشهودی به تمارین سیتی اضافه شد، به همین دلیل، در حالیکه به نظر می رسید این بازیکن به درهای خروج ورزشگاه اتحاد بیش از پیش نزدیک شده است، در دیدار این تیم مقابل وستهام به میدان رفت و توانست نمایش مناسبی داشته باشد. در این دیدار سیتی زن‌ها موفق شدند با دو گل استرلینگ و تک گل فرناندینیو با حساب 3-1 از سد حریف عبور کنند و بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کنند. هافبک فرانسوی در 15 دقیقه پایانی این دیدار وارد میدان شد و حضور او در این دیدار باعث شد تا گمانه زنی‌هایی مبنی بر ادامه حضورش در ورزشگاه اتحاد به گوش برسد. پس از این دیدار، پپ گواردیولا وضعیت او را برای خبرنگاران سایت ESPN اینچنین توصیف کرد:

نصری می‌تواند در تیم بماند. سمیر با اضافه وزن به تمارین پیش فصل اضافه شد ولی در تمارین پیش فصل تلاش خوبی از خود نشان داد. ماندن او در سیتی، بستگی به عملکرد خود او دارد، اگر می‌خواهد همراه ما باشد، باید به پیشرفتش ادامه دهد.

همچنین گواردیولا با اعلام اینکه مصدومیت جان استونز جدی نیست افزود:

استونز مصدوم نیست، فکر نمی‌کنم مصدومیت خاصی داشته باشد، هرچند که هنوز با دکتر تیم صحبت نکرده‌ام، او را به دلیل خستگی و مشکل اندکی که برای ادامه دادن بازی داشت تعویض کردیم. استونز مشکلات کوچکی داشت که باعث می شد نتواند در مصاف‌های تک به تک پیروز توپ باشد. فکر می‌کنم بخاطر خستگی او باشد.

استونز در نیمه دوم به باکلارف جابجا شد تا این شبهه به وجود بیاید که شاید این دفاع گران قیمت با مصدومیت مواجه شده است.

1899