گابریل باربوسا: آماده حضور در اینترمیلان هستم

گابریل باربوسا: آماده حضور در اینترمیلان هستم

وبسایت رسمی برنامه نود - گابریل باربوسا درحالی‌که از هواداران سانتوز خداحافظی می‌کند، می‌گوید که آماده حضور در اینترمیلان است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، در کنار ژائو ماریو، این مهاجم جوان برزیلی دو خرید مهم اینتر در انتهای پنجره نقل و انتقالات محسوب می‌شوند. گابی گل در این زمینه به خبرنگاران گفت:

سانتوز مرا از سائو برنادو خارج کرد. جایی که فرصت‌های اندکی به دست می‌آوردم. حالا زمانی است که باید دینم را به آن‌ها ادا کنم. تصمیم ترک باشگاه کاملاً به عهده خودم بود. این یک شروع تازه برای من است و من به یک باشگاه واقعاً بزرگ می‌روم. مکالمات خوبی با مربی و بازیکنان داشتم. من می‌خواهم به اینترمیلان کمک کنم. در سانتوز نه‌تنها به‌عنوان بازیکن، بلکه به‌عنوان یک انسان، چیزهای زیادی یاد گرفتم. اینجا خانه من است که 10 سال را در آن سپری کردم.

وی ادامه داد:

من از چالش و فشار زیاد استقبال می‌کنم و این برای من صرفاً به‌منزله یک چالش جدی است. لیگ ایتالیا خیلی رقابتی است و تیم‌های بزرگ زیادی در آن حاضر هستند. من کاملاً آماده اروپا هستم. من به همراه خانواده‌ام به آنجا خواهم رفت. ضمن اینکه بازیکنان برزیلی بزرگی در ایتالیا هستند. این‌یک چالش جدید است و من مشتاق شروع آن هستم.

گابریل باربوسا ملقب به گابی گل، درحالی‌که پیشنهادهای متعددی از سراسر اروپا داشت، به اینترمیلان پیوسته است.

1405