امید ابراهیمی: هواداران با حضورشان به ما انرژی بدهند

امید ابراهیمی: هواداران با حضورشان به ما انرژی بدهند

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک تیم ملی فوتبال می‌گوید هواداران با حضور در ورزشگاه، می‌توانند به تیم ملی مقابل قطر کمک کنند.

به گزارش وب سایت نود، امید ابراهیمی پیش از آغاز تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی گفت: اردوی خوبی در ایتالیا داشتیم و شرایط و امکانات فراهم بود. آماده دیدار با قطر می‌شویم و دو روز است تمرینات را در تهران دنبال می‌کنیم. بچه‌های تیم ملی هم کم‌کم اضافه می‌شوند تا تیم‌مان کامل شود و اگر تیم کامل شد شرایط بهتری برای بازی با قطر پیدا خواهیم کرد.

او درباره اینکه آیا تا به حال آنالیزی از تیم ملی قطر و سایر رقبای ایران داشته‌اند گفت: چند فیلم از بازی‌های قطر را مشاهده کرده‌ایم اما هنوز تیم ملی کامل نشده و زمانی که همه بازیکنان به اردو اضافه شدند، قطعا آنالیز بهتری را از قطری‌ها خواهیم داشت.

هافبک تیم ملی درباره حضور تماشاگران در بازی روز پنجشنبه هفته جاری خاطرنشان کرد: تماشاگران همیشه چه قرمز و چه آبی از تیم ملی حمایت کرده‌اند و فکر می‌کنم این بار باید بیشتر حمایت کنند. مرحله آخر مقدماتی جام جهانی است و حضور آنها اهمیت زیادی وجود دارد. حضورشان هم ترس برای حریفان است و هم به بازیکنان ما روحیه می‌دهد.

2051