گاسپار:عشق و علاقه بازیکنان را نمی توان با پول خرید

گاسپار:عشق و علاقه بازیکنان را نمی توان با پول خرید

مربی تیم ملی گفت: اردوی ایتالیا دقیقا برنامه ای نبود که مد نظر مربی تیم ملی بود.

به گزارش کاپ،دن گاسپار در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت:شرایط در کل بسیار خوب هست. تمرینات خوبی را در ایتالیا که یک مرکز بسیار خوب از نظر تاریخی هست پشت سر گذاشتیم. اردوی ایتالیا دقیقا برنامه ای نبود که مد نظر مربی تیم ملی بود اما به عنوان یک برنامه جانشین برنامه خوبی بود.

وی درباره دروازه بان های تیم ملی و میزان آمادگی آنها گفت: من 5 سال هست که در ایران حضور دارم و اعتماد بالایی به دروازه بان های ملی دارم.مطمئنم که نفرات فعلی بهترین انتخاب در 5 سال اخیر هستند و هر دروازه بانی که روز آخر انتخاب شود بهترین عملکرد را خواهد داشت.

مربی تیم ملی درباره این که حقیقی دروازه بان شماره یک است گفت: به هیچ عنوان این موضوع لطمه ای به ما وارد نخواهد کرد.ما حتی به بیرانوند و اخباری و رشید مظاهری اعتماد کامل داریم و می دانیم آنها هم به این اعتماد پاسخ می دهند.

گاسپار در خصوص حضور تماشاگران در بازی با قطر اظهار داشت: هواداران که مطمئنا یار دوازدهم تیم ملی خواهند بود. اما می خواهم در باره قطر صحبت کنم. قطر نسبت به درآمد نسبت جمعیتش ثروتمند ترین کشور جهان حساب می شود و ما به این موضوع احترام می گذاریم. آنها اردوی چهل روزه ای داشتند با بهترین امکانات اردویی در جهان و بازی های دوستانه خوبی هم پشت سر گذاشتند. نتیجتا پول و منابع لازمه می توانند منافع شما را تامین کنند هم درون زمین و هم بیرون زمین. اما آنچیزی که پول نمی تواند خریداری کند، این عقشق و علاقه و اشتیاقی است که بازیکنان تیم ملی ایران نسبت به پیراهن تیم ملی کشورشان دارند. این با پول خریدنی نیست. مطلبی که می توانم قول بدهم و ضمانت کنم این است که وقتی سرود کشور ایران نواخته می شود همه بازیکنان تیم ملی ایران این سرود را بلدند و از حفظ می خوانند و این موضوع با پول خریدنی نیست.

مربی تیم ملی افزود:وقتی بازیکنان برنده می شوند و جشن می گیرند این عشق و غم را با پول نمی توان خرید. همه بازیکنان حال حاضر ایران پاسپورت و گذرنامه ایرانی دارند و پاسپورتی که کی روش به بازیکنان ما داده، حضور در کشورهای دیگر و لیگ های اروپایی بوده و مسلما بازیکنان ما اجاره ای نیستند.

گاسپار افزود:در آخر مهم ترین فاکتور که پول نمی تواند بخرد، حضور مردم و هواداران این کشور و مردم بزرگ ایران در استادیومی که برای حریفان ایران خوفناک است و وقتی پر است برای حریفان دلهره ایجاد می کند. تمام هواداران فوتبال ایران که از لیگ ایران و فوتبال ایران حمایت می کنند را برای شان احترام قائل هستیم. ولی 5 شنبه این هفته دوست داریم همه هواداران به ورزشگاه بیایند و تیم ملی ایران را تشویق کنند.