یوونتوس به دنبال جذب هافبک سویا

یوونتوس به دنبال جذب هافبک سویا

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال یوونتوس برای جذب استیون انزونزی رقابت سختی با لستر سیتی دارد.

به گزارش وب سایت نود، پس از قهرمان پنج فصل اخیر فوتبال ایتالیا در جذب چندین بازیکن مورد نظر خود موفق نبود، حالا قصد دارد به سراغ استیون انزونزی هافبک سویا برود.

پس از جدایی پل پوگبا که تابستان امسال با بالاترین رقم قرارداد در تاریخ فوتبال به منچستر یونایتد پیوست، یووه تصمیم به خرید بازیکن مناسب و جایگزین پوگبا بود که تلاش های آنها برای جذب چندین گزینه به بن رسیده است. بانوی پیر فوتبال ایتالیا با ارائه پیشنهادی 17 میلیون یورویی قصد داشت تا موسی سیسوکو را جذب کند، اما نیوکاسل برای فروش این بازیکن مبلغ 40 میلیون تعیین کرد. از سویی دیگر، پاری سن ژرمن هم در پاسخ به پیشنهاد یوونتوس برای جذب ماتوئیدی اعلام کرده بود که به هیچ وجه قصد فروش این بازیکن را ندارد.

از دیگر بازیکنان مورد نظر تیم ایتالیایی متئو کواچیچ بود که رئال مادرید حاضر به فروش بازیکن خود نبود. و اینتر میلان هم از واگذاری مارسلو بروزوویچ به رقیب اصلی خود در سری آ خودداری کرد.

اما اکنون دیلی میل در گزارشی به بررسی گزینه بعدی یووه پرداخته و از استیون انزونزی هافبک تیم سویا نام برده است. این بازیکن 27 ساله که قیمت بند آزادسازی او 30 میلیون یورو تعیین شده، مورد توجه قهرمان فصل قبل لیگ جزیره، یعنی لستر سیتی، هم هست. انزونزی تنها یک سال در اسپانیا بازی کرد و حالا قصد ترک این کشور را دارد. البته سویا برای انتقال این بازیکن مشکلی شبیه به اینتر میلان دارد. سویا که در گروه هشتم لیگ قهرمانان اروپا با یوونتوس همگروه است، نمی خواهد با واگذاری هافبک خود به تیم ایتالیایی، آنها را تقویت و قدرت تیمی خود را کاهش دهد.

بهر حال اگر یوونتوس حاضر به پرداخت مبلغ بند آزادسازی انزونزی باشد، و توافقات لازم با خود بازیکن هم صورت بگیرد، در این صورت از دست سویا کاری ساخته نخواهد بود. دیگر هافبک مورد نظر یوونتوس لوئیس گوستاوو از وولفسبورگ با قیمت 25 میلیون یورو است، اما تیم آلمانی نگران از دست دادن بازیکن کلیدی خود و ناتوانی در جذب مهره ای جایگزین برای او می باشد.

2081