14 بازیکن از رئال مادرید به بازی های ملی رفتند

14 بازیکن از رئال مادرید به بازی های ملی رفتند

وبسایت رسمی برنامه نود - طبق معمول، وقتی وقفه بازی های ملی از راه می رسد، کمپ تمرینی باشگاه رئال مادرید هم خالی می شود و حالا 14 بازیکن از این تیم به تیم های ملی دعوت شده اند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، این مقدار کمتر از حد معمول است چون تعدادی از بازیکنان مصدوم هستند، بنابراین روز سه شنبه تنها 10 بازیکن با زیدان تمرین خواهند کرد. جولن لوپتگی، سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا 5 بازیکن از لوس بلانکوس دعوت کرده است؛ سرخیو راموس، دنی کارواخال، مارکو آسنسیو، آلوارو موراتا و لوکاس وازکز این نفرات هستند.

مارسلو هم که به دلیل مشکلات با دونگا نزدیک به یک سال از حضور در تیم ملی برزیل باز می ماند، حالا با روی کار آمدن تیته بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شده است. کاسمیرو نیز به همراه او به برزیل خواهد رفت اما دنیلو در مادرید می ماند چرا که دعوت نشده است. هامس رودریگز هم طبق انتظار به تیم ملی کلمبیا دعوت شد.

په په به اردوی تیم ملی پرتغال ملحق می شود اما کریستیانو رونالدو و فابیو کوئنترائو به دلیل مصدومیت در مادرید خواهند ماند. تونی کروس برای آلمان و گرت بیل از ولز هم حالا تمرکز خود را معطوف بازی های مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه کرده اند تا به تیم های ملی کشورشان کمک کنند.

لوکا مودریچ و متئو کواچیچ هم برای جدال با تیم ملی ترکیه در زاگرب، به کرواسی سفر کردند. کیلور ناواس به دلیل مصدومیت از ناحیه آشیل پاشنه به اردوی تیم ملی کاستاریکا دعوت نشد، و کریم بنزما نیز همچنان با وجود مصدومیت، از سوی دیدیه دشام نادیده گرفته می شود و ایسکو نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا از همراهی تیم ملی اسپانیا باز ماند.