نامه خداحافظی ژوائو ماریو با اسپورتینگ لیسبون پس از انتقال به اینتر

نامه خداحافظی ژوائو ماریو با اسپورتینگ لیسبون پس از انتقال به اینتر

وبسایت رسمی برنامه نود - بعد از اینکه انتقال 45 میلیون یورویی ژوائو ماریو به اینتر میلان رسمی و نهایی شد، این هافبک پرتغالی از باشگاه سابق خود و هوادارانش تشکر کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، ملی پوش پرتغالی که یکی از ستاره های تیم ملی پرتغال در مسیر قهرمانی یورو 2016 بود روز جمعه به میلان رسید و همراه با گابریل باربوسا به دو خرید جدید نراتزوری تبدیل شدند. روز گذشته باشگاه اسپورتینگ لیسبون تأیید کرد که مبلغ 45 میلیون یورو به رکورد نقل و انتقالات این باشگاه تبدیل شده و این مبلغ با رکورد فروش هامس رودریگز در سال 2013 توسط پورتو نیز برابری می کند.

ماریو در 11 سالگی به تیم اسپورتینگ لیسبون پیوسته بود و حالا در حساب رسمی اینستاگرام خود نوشت:

از کجا شروع شد... 14 سال فوق العاده ای که فراموش نخواهم کرد، مهم نیست چه اتفاقی بیفتد! در این لحظه، تنها کلمه 'تشکر' به ذهنم می رسد. از اسپورتینگ به خاطر تمام کار هایی که برای من انجام داد تشکر می کنم. از اولین روز، می دانستم که انتخاب درستی کرده ام، و از همه کسانی که بخشی از این داستان بودند تشکر می کنم.

از همه مدیران، و همه مربیانی که داشته ام، و همه افرادی که سال ها در آکادمی باشگاه فعالیت کردند، تشکر می کنم! شما همیشه در قلب من خواهید بود، مثل همه اسپورتینگیستا ها. از امروز، بیشتر یک هوادار هستم که اسپورتینگ را تشویق می کند.

از باشگاه اینتر هم به خاطر این فرصت و تمام محبتی که امروز به من داشتند تشکر می کنم. مشتاق شروع به کار هستم.

1771