ساری: کاملا مستحق این برد بودیم

ساری: کاملا مستحق این برد بودیم

وبسایت رسمی برنامه نود - مائوریزیو ساری پس از برد 4-2 تیمش مقابل میلان با بیان اینکه شاگردانش از هر نظر بر حریف تسلط داشتند و مستحق برد بودند، از داور این دیدار انتقاد کرد.

به گزارش وبسایت نود، در حالیکه ناپولی با دو گل از حریف خود عقب بود، با دو گلی که میلیک به ثمر رساند این دیدار به تساوی کشیده شد و گل کایخون و گل به خودی رومانیولی کافی بود تا ناپولی به برد ارزشمند 4-2 مقابل میلان دست یابد. پس از این دیدار مائوریزیو ساری در مصاحبه با مدیاست اعلام کرد:

به نظرم گل آخر این دیدار را هم باید به نام کایخون ثبت کنیم چرا که تا قبل از اینکه او توپ را لمس کند، توپ به طور کامل از خط عبور نکرده بود، ولی به هر ترتیب نتیجه، بیانگر عملکرد خوب ما است. دوناروما با نمایش خیره کننده اش بهترین بازیکن میلان بود. از طرفی در صحنه ای که گل اول میلان به ثمر رسید، خطایی واضح روی جورجینیو اتفاق افتاد اما داور از آن چشم پوشی کرد، خوشبختانه توانستیم به بازی بازگردیم.

در پی این حادثه، ساری به دلیل اعتراض به داور از کنار زمین اخراج شد. او در این مورد اضافه کرد:

بدون هیچ لحن بد و توهین آمیزی به داور گفتم چه غلطی میکنی؟ این تنها اعتراضی بود که به او کردم، احساس می‌کنم اخراج کردن من، ساده تر از اخراج کردن مربیان دیگر است. اخراج کردن کسی که با گرمکن کنار زمین است، از کسی که با کت و شلوار تیمش را هدایت میکند آسان‌تر به نظر می‌رسد.

میلیک در اولین دیدار خود برای ناپولی موفق شد برای این تیم دو گل به ثمر برساند و اگر عملکرد خیره کننده دوناروما نبود، مرتنس نیز این شانس را داشت که هت تریک کند. مربی ناپولی در این مورد افزود:

میلیک من را تحت تاثیر قرار داد، او در حال هماهنگ شدن با تیم است و در حال آموزش زبان است. با این حال عملکرد فوق العاده ای داشت و همه چیز را برای ما آسان کرد.

او در پاسخ به سوالی با این مضمون که آیا او هیگواین حدید است پاسخ داد:

نه، منصفانه نیست که مهاجمی با کلاس جهانی را با مهاجمی 22 ساله که تازه در ابتدای مسیر  فوتبالی اش است، مقایسه کنیم. مطمئنا او به بازیکنی بزرگ تبدیل خواهد شد. مرتنس نیز در شرایط فوق العاده ای قرار دارد و احساس کردم که اگر از ابتدا به میدان برود بیشتر به ما کمک خواهد کرد. او مستحق حضور در ترکیب اصلی بود، با این حال همچنان منتظر بازگشت اینسینیه به فرم خوب خود هستیم.

همچنین او در پاسخ به این سوال که با عملکرد درخشان میلیک، آیا ناپولی به فکر فروش گابیادینی است پاسخ داد:

این در اختیار خود اوست که چه کاری انجام دهد، اما تنها پیشنهادی که برای او دارم این است که همراه ما بماند، اما اگر نمی‌خواهد همراه ما باشد، می‌تواند در تیم دیگری حضور پیدا کند.

 1899