میلیک: فشاری از جانب هیگواین حس نمی کنم

میلیک: فشاری از جانب هیگواین حس نمی کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - آرکادوژ میلیک که در پیروزی ناپولی مقابل میلان با نتیجه چهار بر دو توانست دو گل به ثمر برساند گفت که اولین بازی برای او رویایی بوده است و البته از مقایسه خودش با هیگواین امتناع کرد.

به گزارش وبسایت نود، مهاجم ناپولی در نیمه اول بازی مقابل میلان دو گل به ثمر رساند. پس از انتقال هیگواین به یوونتوس، میلیک از آژاکس به ناپولی پیوست که اولین گل رسمی خود با باشگاه جدیدش را در دقیقه 18 مقابل میلان به ثمر رساند.

ملی پوش 22 ساله لهستانی پس از بازی مقابل میلان در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

این بازی مثل یک رویا بود. نیمه اول برای من واقعا عالی بود. دو موقعیت و دو گل. مهمترین نکته کسب پیروزی برای باشگاه بود. حقیقتا راضی و خوشحال هستم. پس از نتیجه ای ضعیف مقابل پسکارا خشمگین بودیم و می خواستیم از این خشم درون زمین استفاده کنیم. در بازی قبلی امتیاز دادیم و ناراحت بودیم اما می خواستیم به هواداران نشان دهیم که چه توانایی هایی داریم.بازی تا پایان نیمه اول با نتیجه دو بر دو به اتمام رسید اما دو گل دیگر زدیم و پیروز شدیم."

میلیک در مورد فشار جانشینی هیگواین، آقای گل فصل گذشته سری آ هم صحبت کرد:

به گونزالو فکر نمی کنم. فقط به خودم فکر می کنم و فشاری از جانب او حس نمی کنم. گونزالو همچنان بازیکن خوبی است اما در باشگاهی دیگر حضور دارد. هر روز سعی می کنم که بازیکن بهتری شوم و تمریناتم را افزایش خواهم داد.

مائوریزیو ساری، سرمربی ناپولی هم در مورد میلیک گفت:

او حقیقتا من را تحت تاثیر قرار داد چه از نظر شخصیت چه از نظر فوتبالیست. او همچنان در حال یادگیری زبان جدید و هماهنگ شده است اما باهوش است و با سرعت جا می افتد. آیا او گونزالو هیگواین جدید است ؟ نه. عادلانه نیست که یک مهاجم در سطح جهانی را با بازیکنی 22 ساله مقایسه کنیم که تازه در حال کسب شهرت است. مطمئنم که در دوران فوتبالش موفقیت های زیادی کسب خواهد کرد.

1140