رئال مادرید 2-1 سلتاویگو؛ سه امتیاز خانگی سخت با شلیک کروس

رئال مادرید 2-1 سلتاویگو؛ سه امتیاز خانگی سخت با شلیک کروس

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته دوم رقابت های لالیگا، تیم رئال مادرید موفق شد به سختی در خانه و با گل های کروس و موراتا از سد سلتاویگو عبور کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، شاگردان زیدان پس از پیروزی در هفته نخست رقابت های لالیگا، در هفته دوم هم موفق شدند در ورزشگاه خانگی خود، با نتیجه 2-1 از سد سلتاویگو نیز عبور کرد تا خود را 6 امتیازی کند و زیدان 14مین پیروزی متوالی خود در لالیگا را جشن بگیرد.

لحظات حساس بازی:

دقیقه '13: ضد حمله سریع مادریدی ها توسط آسنسیو و پاس او به بیل نرسید اما موراتا از راه رسید و با پای چپ و از پشت محوطه جریمه به توپ ضربه زد که توپ با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه '23: بونگوندا روی اشتباه کارواخال به خوبی توپ ربایی کرد و از تکل واران نیز خود را رها کرد و وارد محوطه رئال مادرید شد اما ضربه نهایی را با پای چپ خوب نزد و توپ به دیوار کناری دروازه برخورد کرد.

دقیقه '29: لوکا مودریچ به خوبی از سد بازیکن پیش روی خود عبور کرد و از پشت محوطه به زیبایی شوتی محکم روانه دروازه سلتا کرد اما با بدشانسی توپ به تیر افقی برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه '32: یک و دوی زیبای مودریچ با بیل و شوت سرکش و تماشایی دیگری از سوی هافبک کروات با واکنش خوب آلوارز به کرنر فرستاده شد.

در ادامه نیمه نخست، رئال مادرید بازی چندان خوبی ارائه نکرد و در خلق موقعیت نیز چندان موفق نبود و در طرف مقابل سلتا به خوبی توپ و میدان را در اختیار گرفته بود و سرانجام دو تیم بدون گل مساوی به رختکن رفتند.

دقیقه '50: آسنسیو پشت محوطه صاحب توپ شد و با ضربه ای کات دار دروازه سلتا را تهدید کرد اما آلوارز شوت او را در دو ضرب مهار کرد.

دقیقه '55: ضربه ایستگاهی عالی بیل را آلوارز با نوک انگشتان خود از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه '60 (1-0)(آلوارو موراتا): مودریچ پشت محوطه سلتا صاحب توپ شد و با پاس عرضی خود با استفاده از اشتباه مدافعان حریف، آسنسیو را در موقعیت تک به تک قرار داد؛ ضربه چیپ و آرام این بازیکن توسط دروازه بان برگشت داده شد اما در ریباند موراتا از راه رسید و با ضربه پای چپ محکم خود دروازه را باز کرد. این اولین گل موراتا در بازگشت دوباره به رئال مادرید بود.

دقیقه '64: موراتا فرصتی عالی برای زدن گل دوم داشت؛ توپ گیری عالی کروس در میانه میدان و پاس در عمق او، موراتا را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه بغل پای مهاجم مادریدی ها به تیر عمودی برخورد کرد و برگشت.

دقیقه '67 (1-1)(اوریانا): سلتا خیلی زود به گل تساوی رسید؛ روی پاس گویدتی در پشت محوطه، اوریانای شیلیایی صاحب توپ شد و از داخل قوس محوطه با شوتی زیبا و کات دار توپ را به گوشه دروازه کاسیا فرستاد.

دقیقه '80: فشار رئال مادرید سراسیمه افزایش یافته بود و این بار روی ارسال وازکز، بیل با سر به توپ ضربه زد که سرخیو آلوارز در دو ضرب به سختی آن را مهار کرد.

دقیقه '82 (2-1)(تونی کروس): هافبک آلمانی خیال مادریدیستا ها را راحت کرد؛ توپ ربایی هامس در سمت راست و پاس به بیرون لوکاس وازکز با ضربه زیبا، دقیق و زمینی کروس پس از برخورد به تیر عموی وارد دروازه سلتا شد.

در نهایت رئال مادرید موفق شد به هر زحمت این سه امتیاز حساس خانگی را کسب کرده و با امتیازات کامل از دو بازی به راه خود ادامه دهد. سلتا نیز دومین شکست متوالی خود را متحمل شد.