لاتزیو 0-1 یوونتوس؛ ادامه گلزنی های خدیرا و بانوی پیر 6 امتیازی

لاتزیو 0-1 یوونتوس؛ ادامه گلزنی های خدیرا و بانوی پیر 6 امتیازی

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته دوم رقابت های سری آ دو تیم یوونتوس و لاتزیو در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان آلگری با تک گل خدیرا به پیروزی رسیدند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، یوونتوس در هفته نخست رقابت ها موفق شد با شکست 2-1 فیورنتینا سه امتیاز حساسی را کسب کند و امشب در دیدار سخت دیگری در ورزشگاه المپیک و با قضاوت آقای مارکو گویدا مقابل عقاب های پایتخت قرار گرفتند و در نهایت خدیرا با ثبت دومین گل خود در دومین هفته متوالی، یووه را به امتیاز 6 رساند.

دقیقه '33: روی ارسال دنی آلوز از سمت راست، آساموا در شرایطی نامتعادل به توپ ضربه زد و علیرغم ضرب نه چندان محکم این توپ، مارکتی به زحمت و با کمک تیر افقی این توپ را مهار کرد.

نیمه اول این مسابقه چندان جذاب و پر سرعت نبود و دو تیم موقعیت آنچنانی روی دروازه هم خلق نکردند و تنها گاهی اوقات روی اشتباه فردی مدافعان هر دو تیم، فرصت هایی نصف و نیمه به وجود آمد که سرانجامی نداشت و دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

دقيقه '57: ارسال ساندرو از سمت چپ روی پای مانژوكيچ فرود آمد اما ضربه محكم او را ماركتی دفع كرد و در ادامه ضربه زمينی ديبالا از روی خط محوطه از كنار دروازه به بيرون رفت.

دقیقه '66 (0-1)(سامی خدیرا): هافبک آلمانی یوونتوس در دومین دیدار فصل هم موفق به گلزنی شد؛ پاس پشت دفاع عالی دیبالا با اشتباه بیلیا به خدیرا رسید و او هم بعد از کنترل و چرخش، با ضربه ای زمینی و دقیق توپ را به گوشه مخالف دروازه مارکتی فرستاد.

تلاش لاتزیو در لحظات پایانی و در مقابل هواداران خودی فایده ای نداشت و در نهایت اولین شکست فصل به عقاب ها تحمیل شد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی: