دی بوئر: اینتر قدرتمندتری را این هفته خواهید دید

دی بوئر: اینتر قدرتمندتری را این هفته خواهید دید

وبسایت رسمی برنامه نود - دی بوئر پیش از بازی تیمش در هفته دوم نوید بازی بهتری را داده است.

به گزارش وبسایت نود، اینتر که در هفته اول رقابت های سری آ شکست خورد، در هفته دوم به مصاف پالرمو خواهد رفت، سرمربی هلندی اینتر در مورد این بازی صحبت کرده است:

روز خاصی برای من خواهد بود، برای اولین بازی خانگی لحظه شماری می کنم. می خواهیم قدرتمان را به عموم و البته هواداران نشان دهیم. تمام اعضای تیم برای اولین بازی خانگی فصل، هیجان زده هستند، باید هواداران را تحت تاثیر قرار دهیم. تمام هفته را تمرین کردیم و فکر میکنم یک یا دو گام جلوتر هستیم. به آن جایی که میخواستیم برسیم، نرسیده ایم ولی پیشرفت داشته ایم و اینتر قوی تری را این هفته خواهید دید.

هفته گذشته بهترین بازیمان را انجام ندادیم. گفته بودم که تیم مشکل جسمانی دارد. آن شکست به دلیل مشکلات قوای بدنی بازیکنان بود. در نیمه دوم از این موضوع ضربه خوردیم. پیشرفت زمان میخواهد و با ده روز نمیتوان معجزه کرد. مهمترین مساله این است که نشان دهیم پیشرفت کرده ایم و به دنبال مبارزه کردن هستیم تا ثابت کنیم شایستگی پوشیدن پیراهن اینتر را داریم.

فکر میکنم 4 هفته دیگر بتوانیم به آن سطحی که میخواهم برسیم، هنوز زود است. اما باید به تلاشمان ادامه دهیم. هدف ما بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا است، و امیدوارم به این مقصود برسیم. تصورم این است که بازیکنان هم کاملاً به دنبال این هدف هستند. ولی باید از نظر جسمانی بهتر شویم تا بتوانیم پیشرفت کنیم و به این هدف برسیم.

از تمام چیزهایی که برایم اتفاق افتاده، راضی هستم. تجربه جدیدی برایم است ولی از آن لذت می برم. هرروز در مورد فرهنگ و مسائل متفاوت در کشوری جدید چیزی فرا می گیرید و من هم در حال طی کردن این فرآیند هستم.

2021