کروز: به نکونام تبریک می گویم

کروز: به نکونام تبریک می گویم

مربی تیم ملی ایران گفت:  تبریک می گویم به جواد نکونام برای پیوستن مجدد به تیم ملی و اینبار در نقش مربی.

به گزار ش کاپ لوسیانو کروز در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت: تبریک می گویم به جواد نکونام برای پیوستن مجدد به تیم ملی و اینبار در نقش مربی. ما کادر مورد نظر را در تیم ملی داریم. 

وی درباره اینکه اردوی ایتالیا چطور بود گفت:مطالبی که به عنوان گزینه دوم نگاه می کردیم انجام شد. چون همانطوری که مطلع هستید اردوی اولیه به هر دلایلی کنسل شد و گزینه ای که در اختیار ما بود تنها اردوی ایتالیا بود. به لحاظ تعهد و انگیزه بازیکنان فراتر از صد در صد در اردوی ایتالیا راضی هستیم و برای همین  برای انتخاب لیست نهایی برای بازی با قطر سردرد بزرگی داشتیم.

مربی تیم ملی افزود:همه بازیکنانی که خط خوردند استحقاق حضور در این اردو را داشتند ولی این تصمیم باید گرفته می شد. حالا این بازیکنانی که در اردو هستند مسئولیت شان دو چندان می شود. چون باید از حیثیت و نام فوتبال ایران دفاع کنند.

وی درباره حریفان تیم ملی بیان داشت:یکی از کیفیت های بسیار بالایی که اعضای کادر فنی تیم ملی دارند این است که به خوبی از نقاط قوت و نقاط ضعف حریفان مطلع هستیم. الان فقط دغدغه قطر را نداریم. وقتی روز اول که بازی با قطر هست خواهد رسید بالاترین کیفیت را نشان خواهیم داد.

کروز در پایان خاطرنشان کرد: فقط امیدوار هستیم که تا روز بازی با ایران بازیکن جدیدی را ملیت قطری ندهند و برای تیم ملی این کشور بازی کند.