مهمت شول: بایرن مونیخ از چنگ گواردیولا رها شد

مهمت شول: بایرن مونیخ از چنگ گواردیولا رها شد

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک سابق بایرن مونیخ می گوید با جدایی پپ گواردیولا و آمدن کارلو آنجلوتی، انگار بایرن مونیخ از بند رها شده است.

به گزارش وب سایت نود، مهمت شول هافبک سابق بایرن می گوید با رها شدن از چنگال مربی مثل پپ گواردیولا، فواید بیشتری در این فصل نصیب بایرن خواهد شد و این انتقال قطعاً به سود این باشگاه خواهد بود.

تیم فوتبال بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی، روز گذشته در اولین دیدار فصل جدید، وردربرمن را در آلیانز آره نا با نتیجه 6 بر صفر شکست داد. در این دیدار که نخستین تجربه مربیگری کارلو آنچلوتی در بوندسلیگا بود، روبرت لواندفسکی هت تریک کرد. این پیروزی بهترین نتیجه تیم های آلمانی در هفته اول فصل، در تاریخ بوندسلیگا به حساب می آید؛ البته در سال 1974، تیم اف سی کیکرز  موفق شده بود با نتیجه ای مشابه بایرن را با شکستی سنگین در هفته اول فصل بدرقه کند.

مهمت شول که در دوران حضورش در بایرن مونیخ، هشت بار قهرمانی بوندسلیگا را کسب کرده بود، درباره وضعیت مدافع عنوان قهرمانی به ARD گفت:

آنچلوتی آزادی عمل بیشتری به بازیکنان می دهد. اما سیستم های پپ گواردیولا بیشتر باعث خستگی و کندی بازیکنان و حرکات آنها می شد. به نظرم، بایرن روزهای خوبی را سپری می کند؛ انگار آنچلوتی آنها را از بند نجات داده. بازیکنان بایرن هم زنجیرهایی که به پاهایشان بسته شده بود را دور می اندازند.

2081