حمایت فوق العاده از کمپین#من_یک_ملی_پوشم/ پیش به سوی روسیه+عکس

حمایت فوق العاده از کمپین#من_یک_ملی_پوشم/ پیش به سوی روسیه+عکس

کمپین کاپ برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران با استقبال فوق العاده مردم همراه بوده است.

به گزارش کاپ، دیروز بود که کمپین من یک ملی پوشم را در حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان در راه جام جهانی 2018 روسیه به راه انداختیم و با استقبال فوق العاده شما و همچنین صفحه های هواداری در فضای مجازی روبرو شدیم که انرژی و انگیزه ما را برای هدفی که داریم دو چندان کرد.

تازه اول راه هستیم و باهم کار داریم. خبرهای خوب در راه است. امروز خبر دادیم که تیم ملی با برند آدیداس به مصاف رقبای خود می رود و بازهم از این اخبار خوب برایتان داریم.

برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران اشخاص مهم نیستند و باید قرمز و آبی و زرد و سبز را کنار گذاشت. وقتی حرف از تیم ملی و پرچم سه رنگ ایران به میان می آید باید همه دست در دست هم بدهیم و یک هدف را دنبال کنیم . دیگر بحث کرد و ترک و فارس و ... نیست و همه زیر یک پرچم هستیم.

و حالا یک مژده برای شمای هوادار. شما می توانید با پستهای اینستاگرامی تان و تگ کردن سایت کاپ به انضمام هشتگ #من_یک_ملی_پوشم در قرعه کشی ماهیانه کاپ شرکت کنید و برنده جوایز نفیسی شوید که به زودی خدمتتان عرض خواهیم کرد.

*در آخر یک عذر خواهی به مردم شریف و غیور آذربایجان بدهکاریم. دیروز عده ای از شما دوستان بابت کلامی که به صورت غیر عمد در گزارش معرفی کمپین درج شده بود؛ مکدر شده بودید و جا داشت از شما عزیزان عذرخواهی کنیم و اینکه بدانید سایت کاپ همواره سعی داشته اخبار تیمهای این استان را در سریع ترین زمان ممکن به گوش شما برساند.

در ادامه تصویر تعدادی از پیج های هواداری را می بینیم که به کمپین #من_یک_ملی_پوشم پیوسته اند.

با ما همراه باشید... #من_یک_ملی_پوشم