به نیمکت سپید و رود و ملوان به یک چشم نگاه نشد

به نیمکت سپید و رود و ملوان به یک چشم نگاه نشد

سرپرست تیم سپید رود رشت گفت: در دیدار مقابل ملوان اخراج شدم، اما هرگز دلیل آن را نفهمیدم و هیچ مقامی در آن بازی به من نگفت چرا اخراج شد.

علی بهارمست در گفت و گو با کاپ،درباره دیدار روز گذشته سپیدرود مقابل ملوان  اظهار داشت: متاسفانه مقام برگزار کننده بازی و داور چهارم در جریان بازی ملوان و سپید رود، نگاه یکسانی به نیمکت دو تیم نداشت و در این خصوص عدالت برقرار نشد.

وی گفت: من کاری به مسائل فنی بازی ندارم. چون بازی را کارشناسان دیده اند و نقدش کردند. تصمیمات داوری هم که همه دیدند چطور گرفته شد و نقد آن نیز بر عهده کارشناسان داوری. اما بعنوان سرپرست تیم سپید رود این را می گویم که ناظر بازی و داور چهارم، نگاه یکسانی به نیمکت دو تیم نداشت. آنها بیشتر روی نیمکت ما سوار بودند و انگار نه انگار که دو نیمکت در ورزشگاه بود.

سرپرست سپید رود خاطر نشان ساخت:  به نظر من این دو بزرگوار می توانستند بهتر مدیریت کنند تا تنش کمتری به نمیکت ما منتقل شود.

بهارمست در خاتمه نیز گفت: لحظه ای که خود من توسط آقای ترکی اخراج شدم، دلیل آن را نفهمیدم و حتی تا الان هم نمی دانم چرا اخراج شدم. چون من نه رفتار تنش زایی داشتم، نه صدایم بلند شد و نه هیچ تخلف انضباطی دیگر. اما وقتی از آقای ترکی و دیگر مسئولین زمین دلیل اخراجم را جویا شدم هیچ پاسخی نشنیدم و هنوز هم نمی دانم چرا اخراج شدم.