حسینی: شاهکار ترکی از من بزرگتر بود

حسینی: شاهکار ترکی از من بزرگتر بود

دروازه بان تیم سپید رود گفت: اعلام دو پنالتی اشتباه از سوی آقای ترکی به کنار، حتی هندی هم که منجر به گل ملوان شد هم یک تصمیم اشتباه از سوی آقای ترکی بود.

سید محمد حسینی در گفت و گو با کاپ،درباره دربی گیلان  اظهار داشت: از همان ثانیه های اول یک بازی تصمیات اشتباه بزرگ و جنجالی از سوی آقای ترکی به ضرر تیم ما گرفته شد و این مسائل باعث شد تا تمرکز تیم ما به هم بریزد.در لحظه اول بازی من فقط برای توپ روی پای مهاجم ملوان رفتم و توپ را زدم. به نظر خودم تصمیم داور در آن لحظه اشتباه بزرگی بود. در لحظه ای هم که پنالتی دوم اعلام شد باز من نزدیک به صحنه بودم و در زاویه ای که به خوبی دیدم اصلا کعبی با بازیکن حریف برخورد نداشت. این تصمیم هم اشتباه بود. از همه این ها که بگذیم، آن خطای هندی که در دقیقه 85 اعلام شد و باعث شد دروازه ما باز شود هم اصلا هند نبود. بلکه کعبی یک استپ سینه ساده کرده بود.

وی ادامه داد: خیلی ها به من می گویند در یک دربی بزرگ دو پنالتی گرفتی و این یک شاهکار است. اما من می گویم که اگر من شاهکار کردم، شاهکار آقای ترکی به مراتب از شاهکار من هم بزرگ تر بود. چون این اشتباهات بزرگ آنقدر ادامه پیدا کرد تا ملوان به گل رسید.من تا کنون تجربه دربی نداشتم. اما به نظرم این دربی حتی از دربی های بزرگ کشور هم قشنگ تر شده بود. بهرحال این بازی همه چیز داشت و بسیار زیبا از آب در آمد و دیدید که تیم ما هم برای بردن آمده بود و یک لحظه هم پا پس نکشید.

بازیکن تیم سپید رود خاطر نشان ساخت: ساعت بازی هم که نسبت به هفته های گذشته قدری عقب کشیده شده بود روی زیباتر شدن بازی تاثیر داشت و باعث شد هم بازیکنان و هم تماشاگران در شرایط بهتری کارشان را دنبال  کنند.

حسینی در خصوص این که در این بازی نسبت به گذشته بیشتر از گذشته دیده شده اظهار داشت: من سالهاست که در فوتبال حضور دارم، اما از آنجایی که همیشه به جماعت دلال اخم و تخم کرده ام، زیاد دیده نشده بودم. در حالی که من در سال های گذشته هم خوب بودم