سیسوکو در رادار یوونتوس

سیسوکو در رادار یوونتوس

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از آنکه باشگاه پاریسن ژرمن اعلام کرد اجازه خروج به ماتوئیدی نخواهد داد، بانوی پیر به دنبال امضای قرارداد با موسی سیسوکو، هافبک نیوکاسل خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، روز گذشته، مالک باشگاه پاریسن ژرمن با اعلام این موضوع که ماتوئیدی این تیم فرانسوی را ترک نخواهد کرد، اضافه کرد که این بازیکن فرانسوی با تمدید قرارداد با این باشگاه، سال‌های بیشتری در فرانسه خواهد ماند. به نظر می‌رسد بانوی پیر، برای جانشینی پوگبا باید در روزهای باقی مانده تا پایان فرصت نقل و انتقالات، به دنبال گزینه های دیگری باشد. به گزارش مدیاست، باشگاه تورینی، موسی سیسوکو را مد نظر قرارداده است. سیسوکو پیش از پیوستن ژوائو ماریو به اینتر، یکی از گزینه های مورد نظر آنها بود، اما پس از پیوستن ماریو به اینتر، به نظر می‌رسد یوونتوس مهمترین مشتری این هافبک با استعداد باشد. این هافبک 27 ساله، پس از سقوط نیوکاسل، به دنبال خروج از این باشگاه خواهد بود و این در حالی است که قیمت تقریبی او، 30 میلیون یورو خواهد بود. علاوه بر سیسوکو، اکسل ویتسل نیز یکی دیگر از گزینه های مد نظر یوونتوس است، هرچند که باشگاه زنیت علاقه ای به مذاکره برای فروش این بازیکن از خود نشان نداده است. همچنین لوییز گوستاوو و هکتور هررا نیز گزینه های دیگر مد نظر بیانکونری هستند.

یوونتوس پس از فروش پول پوگبا به منچستر یونایتد، همچنان به دنبال پیدا کردن گزینه‌ای مناسب برای جانشینی این هافبک فرانسوی است.

1899