پیش بازی هال سیتی - منچستریونایتد؛ هر دو تیم به دنبال حفظ رکورد 100% برد

پیش بازی هال سیتی - منچستریونایتد؛ هر دو تیم به دنبال حفظ رکورد 100% برد

وبسایت رسمی برنامه نود - هال سیتی و منچستریونایتد آخرین بازی روز شنبه از هفته سوم را برگزار می کنند.

به گزارش وبسایت نود، در آخرین بازی روز شنبه از هفته سوم رقابت های لیگ جزیره، هال سیتی ساعت 21 به وقت تهران، در ورزشگاه KC میزبان منچستریونایتد است. دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که هر دو از مسابقات نخست خود در لیگ برتر، حداکثر امتیاز را کسب کرده اند و جزو چهار تیم با رکورد 100% امتیاز در لیگ برتر هستند که البته قطعاً در پایان این هفته، رکورد 100% برد یکی از این دو تیم، پایان می پذیرد.

این مسابقه از یک منظر دیگر جالب است، مایک فیلان دستیار سابق فرگوسن در منچستریونایتد و بازیکن اسبق شیاطین سرخ، برای اولین بار به عنوان سرمربی، مقابل تیم سابقش قرار می گیرد. فیلان که اکنون به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت هال می نشیند به دنبال کسب برد مقابل تیم سابقش است تا به روند خوب خود ادامه دهند.

منچستریونایتد مشکلی از نظر مصدومیت ندارد، لینگارد 24 آگوست به تمرینات یونایتد بازگشت و با نظر مورینیو می تواند در این مسابقه به میدان برود. آقای خاص برای انتخاب ترکیب اصلی، گزینه های مختلفی پیش روی خود دارد.

غایبین هال سیتی نیز این بازیکنان هستند: داوسون، ادوباجو، آلکس بروس و آلن مک گریگور.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و ارقام بازی

هال سیتی در یازده بازی اخیرش مقابل منچستریونایتد در تمام مسابقات، بردی را کسب نکرده است. 10 باخت و یک تساوی.

آخرین برد هال سیتی مقابل یونایتد به نوامبر 1974 برمی گردد.

در 4 دیدار قبلی منچستریونایتد مقابل هال سیتی در ورزشگاه KC، یونایتد به سه برد دست پیدا کرده است. اما در دو مرتبه آن، به دلیل اخراج یکی از بازیکنانش، ده نفره کار را دنبال کرده است.

وین رونی در 5 مسابقه اخیرش مقابل هال سیتی، موفق به زدن هفت گل شده است.

هال سیتی موفق به کسب دو برد در دو مسابقه ابتدایی خود در لیگ برتر شده است. تنها تیم تازه لیگ برتری شده که موفق شده در سه مسابقه ابتدایی خود در لیگ برتر، به سه برد دست پیدا کند، بولتون است که در فصل 2001-2002 به چنین رکوردی رسید.

زلاتان در دو مسابقه ابتدایی خود در لیگ برتر، موفق به زدن سه گل شده است. رکورد بیشترین گل زده در سه مسابقه ابتدایی لیگ برتر، 5 گل است. همچنین پوگربنیاک در کنار هفت بازیکن دیگر، در سه مسابقه ابتدایی خود، 4 گل به ثمر رسانده اند.

49 شکست از 58 باخت مورینیو در مسابقات لیگ در تمام دوران مربیگری وی، در خارج از خانه اتفاق افتاده است.

2021