نظر محمدی: آقای ترکی! چوب خط من چطور دقیقه یک بازی پر شد؟!

نظر محمدی: آقای ترکی! چوب خط من چطور دقیقه یک بازی پر شد؟!

اشتباهات ترکی از ثانیه 20 شروع شروع شد و تمرکز تیم ما و بازیکنان تیم سپید رود را گرفت.

علی نظر محمدی در گفت و گو کاپ درباره شکست تیمش در دربی گیلان اظهار داشت: ما روز گذشته به تیم ملوان نباختیم، بلکه صد در صد به اشتباهات محسن ترکی باختیم. 

وی گفت: کجای دنیا یک داور دقیقه یک سرمربی تیم را تهدید به اخراج می کند؟ ایشان بعد از آن که در ثانیه 20 یک پنالتی صد در صد اشتباه به ضرر ما گرفت و این پنالتی گل نشد، به سمت نیمکت ما آمد و مرا تهدید کرد که اخراجت می کنم. ترکی به من گفت چوب خطت پر شده. آقای ترکی چوب خط من چطوری دقیقه یک بازی پر شد؟

سرمربی تیم سپید رود اظهار داشت: آقای ترکی چون فکر می کرد از لیگ برتر به لیگ یک آمده، مثل آب خوردن این بازی را در می آورد. ولی در عمل دید اشتباه کرده. چون الان کیفیت خیلی از بازی های لیگ یک از بازی های لیگ برتر نیز بالاتر است.

نظرمحمدی اظهار داشت: اشتباهات داوری از دقیقه یک که نه، از ثانیه بیست بازی شروع شد و هر بار یک تصمیم بزررگ و جنجالی کار ما را به هم می ریخت و تا می آمدیم که کار را درست کنیم، یک تصمیم جنجالی دیگر. شما ببینید که ما در خانه حریف بازی می کردیم، دو پنالتی به ضرر ما، اخراج بازیکن ما دقیقه 15 و اخراج من سرمربی و سرپرست تیم. دیگر چقدر باید به ضرر یک تیم تصمیم داوری گرفته شود؟ متاسفانه باید بگویم که ما در دربی گیلان، به جای ملوان مغلوب اشتباهات داوری شدیم.

سرمربی تیم سپید رود ادامه داد: حتی زمانی که من اخراج شده بودم ناظر بازی آقای زمانی تمام مدت روی نیمکت ما سوار بود مبادا من با تلفن با نیمکتم در تماس باشم. تمام این اتفاقات منجر به این شد در بازی که نباید می باختیم، باختیم. 

نظرمحمدی در خاتمه گفت: باید روحیه بازیکنان تیمم را ریکاوری کنم و تیم را برای بازی هفته بعد که یک بازی سخت و سنگین با تیم خونه به خونه می باشد آماده کنم تا با کسب پیروزی در این بازی، جبران شکست این هفته را بنماییم.